12/09/2013

depresyonum ve zillim

Evet gene ve gene ve gene bunalımdayım.Nedense uzun zamandır bunu yaşıyorum ama kendini koyvermekmi asla bu olmayacak çünkü benim zillim var ve dünyalar harikası bir sevgilim var ama genede elimde değil.Bazen evet ya yoruldum artık diyorum ama sonra silkelen gel kendine diyorum.Silkelenmemi sağlayan sevgili zillim öncelikle ben durgunlaşmaya başladığım andan itibaren kucağımdan inmiyor.Sanki onun mırıltısı bana meditasyon gibi.Baktıki çok bunalım takılmaya başladım bu sefer beni oturduğum yerden kaldırmak için ebeleme oynamaya çağırıyor (patisiyle bana vurup kaçıyor) bunu 3-5 kere yaptıktan sonra zaten ister istemez gülümsemeye başlıyorum.O benim dünyalar tatlısı kızım meleğim.Herzaman yanımda olan en vefalı sırdaşım benim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder