1/19/2014

Haşimato ve Karbonat

merhabalar,
Yaklaşık 3 ayın sonunda yeni kan tahlillerim yeni ultrasonum çekildi.Daha önceki sonuçlarımda;
T3,TSH değerim sürekli sınırdaydı.Boynumda çok fazla küçük nodullerim vardı.Karbonatımı düzenli olarak ben her sabah aç karnına 1 çay kaşığına 1 bardak su kullanarak içiyordum.Daha önce doktorumdan bahsetmiştim.Sayın Tamer Özülker benim Haşimato hastası olduğumu ancak bana ilaçla değil değerlerim çok yüksek olmadığı için bünyemin kendi kendini düzenleyerek hastalıkla yaşamam gerektiğini iletmişti.Bu yüzden doktorumu inanın çok seviyorum.Başka doktorlarada gözükmüştüm ondan önce.Bana hemen troid ilaçları vermek istediler ancak ben inatla almak istemedim.Çünkü Troid ilaçlarının uzun vadede bünyeye verdikleri zararı biliyorum.
Gelelim şu anki kan sonuçlarıma;
TSH 3 ay öncesi                2,58     şu an 2,80
T4    3 ay öncesi                0,86     şu an 0,93
T3    3 ay öncesi                 3,57    şu an 2,88
anti tpo  3 ay öncesi         886        şu an 998

T3 değerim bi ara 10 seviyelerine kadar çıkmıştı bu arada.Kan değerlerimde en önemlilerinden biriydi onda ciddi bir düşüş var.

Boynumdaki nodüllerimde çok büyük bir artık yok bir miktar ama azalma mevcut.En büyüğü 5mm ölçüldü ki geçmişte 20mm olan nodüllerim mevcuttu.

Şu anda kontrol sürem 6 aya çıkartıldı benim ki bu benim için çok mutluluk verici bir sonuç.İlk başladığımızda 15 günde bir kontrolle başlamıştık çünkü.
Ben karbonatlı suyumu halen aksatmadan içmeye devam edicem.Asitli içecek zaten ezelinden beri sevmem içmem onun yerine çok bişey içmek istiyorsam eğer meyve suyu tercih ediyorum.

Kısaca benim açımdan güzel gelişmeler bunlar.
İnşallah tüm sağlık sorunlarıyla uğraşanlarda şifa bulurlar

sevgilerrr...

4 yorum:

  1. Merhabalar
    Hasimato hastasi oldugunu ogrendim yakin zamanda ve karbonat araştırırken sizin blogunuza denk geldim bu yazinizdam sobra olcturdunuzmu bi gelisme varmi merak ediyorum. Bende denemek istiyorum karbonati. Simdiden tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaklaşık 6 aydır ara vermek zorunda kaldım çünkü midemde ciddi bir problem çıkarttı
      ancak annem halen devam etmekte
      annemin ilaç düzenlemesinde bir değişiklik yapıdı karbonattan sonra şu şekilde
      günde 150mg 7 gün kullanıyordu ancak şu anda gene günde 150mg ancak pazar günleri ilaç almıyor
      kan değerleri eskiden ciddi yüksekti 150mg aldığı halde ki üzerinede çıktığı dönemler oldu artık normal seviyede ilaç yeterli geliyor
      ayrıca nodülü için 1 yıl önce biyopsi yapılması gerektiği söyleniliyordu çünkü ciddi büyüktü fakat nodülü nasıl olduysa standart ölçüye döndü ve biyopsi ve ameliyat riski şu anda ortadan kalktı
      benim midemden kaynaklı problemimden dolayı doktorum kullandığım ilaçlarımla etkileşime geçiceğinden çekindiğinden karbonat kullanımımı istemiyor bu yüzden bir süre daha kullanmayacağım
      doktor kontrolum vardı ancak ilaç kullandığım için yaklaşık 10 gün sonra kontrolüme gidebileceğim.
      eğer ki istanbulda ikamet ediyorsanız yukarda bahsi geçen doktorum mükemmel diyebiliceğim bir kişi
      sizi dinliyor anlatıyor yapılabilicekler konusunda tamamen açık oluyor mutlaka eğer istanbuldaysanız kendisine gözükmenizi tavsiye ederim.
      annem farklı doktora gidiyordu ve bir türlü yaklaşık 5 senedir ne ilaçlarını nede yaşantısını düzene sokamadı hiçbir doktor. ama tamer bey bu konuda bir numara sizi gereksiz biyopsilerden gereksiz ilaç yüklemelerinden kurtarıyor hayatımızı en rahat geçirebiliceğimiz şekilde bizleri yönlendiriyor.
      sevgilerimle

      Sil
  2. Hizli cevabiniz icon teşekkür ederim. Ben olumlu görüyorum ozaman karbonati. Bendede ulser vardi ama bi zararini gormedim karbonatin henüz. Ben kocaelide yasiyorum. Doktor Tavsiyeniz icin cok tesekkur ederim. Ayrica dereotu kurude vardi internette iki gundur onu da deniyorum. Gelisme olunca yazicam ins.Allah tum hastalara sifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizden mutlaka haber beklicem dereotu kürünü bende duydum ama kimi doktorlar tavsiye etmezken kimileri onay veriyor bende muallakta kaldım inanın.
      sevgiler hepimize şifalar olsun inşallah

      Sil