7/31/2014

Pure Beauty CC Krem

Merhabalar
Yeniden bir cc kremle karşınızdayım
öncelik sitesinden neler vadettiğine bakalım

Nem, bakım, koruma ve kapatıcılık etkisini cildiniz için tek bir üründe biraraya getiren yeni Pure Beauty CC Krem’in farkını keşfedin.

Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici-inci teknolojisi ile sorunlu ciltlerde cilt rengini eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklıgı azaltmaya yardımcı Pure Beauty CC Krem tüm Watsons mağazalarında.

Ben bu serinin BB kremini severek kullandım.Güzel bir ürün hafifi bir ürün ve koruması gerçekten yüksek.CC krem çıktığında çok düşündüm neden derseniz mağazada denediğimde ellerimin maşallah parıl parıl parladığını gördüm.Bunu ben cildime sürünce ne olucak acaba diye düşündüğümden almadan yaklaşık 5 kez ziyaretimde mağazayı vazgeçtim.
Bayram alışverişimde nivea kremimi almak için gittiğimde mağaza görevlisi CC kremimizi denemiştiniz bu seferde almıcakmısınız diye söyleyince şakayla karışık tekrar denedim elime ürünü ama çok fazla pırıltı var dediğimde cildinizde kesinlikle bu şekilde parıltı görmiyeceksiniz dedi bana bıkıp usanmayan mecidiyeköydeki sevgili watsons elemanı ve ayrıca indirimde şu anda birde eğer indirim çekinizi (watsons kart aldığımda zarftan çıktı 5tl) Hem bu indirim çekimi hemde indirimli fiyattan ürünü alınca gerçekten bu CC kremim çok uygun bir fiyata geldi.

Evde ertesi gün ürünü cildimde denedim.Gerçekten görevlinin dediği şekilde cildim çok fazla parlaklığa kavuşmadı.Aksine gerçekten güzel bir renk aldı canlı gözüktü.Kızarıklık kapatıcılık oranı bb kremine göre 1 tık daha yukarda.Benim cildimde en büyük sorunum bu olduğu için geçtiğimiz yazılarımda paylaştığım 4'lü kapatıcımın içerisinde olan yeşil renkli kapatıcımı üzerine uygulamak zorunda kalıyorum ancak diğer kremlerimdeki kadar yoğun sürmeme gerek kalmıyor.Ayrıca cildimde bir kusma pütürleştirme kesinlikle yapmadı.Ama ben altına hem nemlendirici kremimi hemde  losyonumu uygulamak zorundayım cildimdeki kuruluk çünkü asla direkt üzerine makyaj yapmama izin vermiyor kesinlikle.

Kısaca eğer sizlerde benim gibi ya bu ne kadar parlak alıp ışıl ışıl parlıcakmıyım şeklinde düşünüyorsanız bir şans verebilirsiniz kesinlikle.Bu yaz günlerinde hem 30 koruma faktörlü hemde cildinizin sağlıklı gözükmesi için bir ürün kullanıcaksınız benim gibi.

sevgilerrr...
Pure Beauty CC Krem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder