11/06/2014

Kruidvat Saç Spreyi (Watsons)

Merhabalarrr,

Saç spreyleri gerçekten günümüzü kurtaran en büyük yardımcımız.Saçlarımız zor şekle giriyorsa veya kalın telli olup şeklini korumamız zor oluyorsa evimizde olmazsa olmazımız.
Ancak bir saç spreyi saçlarımızı şekle verip birde yanında o yapış yapış görünümden uzak duruyorsa işte o zaman deymeyin keyfimize.
Ben çok uzun zamandır  Watsons mağazalarında keşfettiğim Kruidvat Saç Spreyi No:3 Super Strong kullanıyorum.
Güne başladığımda saçlarım genellikle istediğim formda olmuyor.Bir kaç sprey püskürtmesiyle ama gerçekten istediğim sonucu yakalıyabiliyorum.
Bir diğer güzelliğide Kruidvat Saç Spreyi 'nin saçlarımda ağırlık yapmıyor.Saçlarımı taradığımda hemen saçlarımdan kayboluyor sertliği.Buda sürekli saçlarımı yıkama derdinden kurtarıyor beni çünkü kepeklenme spreyin verdiği o kötü histen anından uzaklaşıyor saçlarımı taradığımda.
Daha yumuşak bir bitişli son istiyorsam yedeğimde olan Kruidvat Saç Spreyi No:2 imdadıma yetişiyor.

Ancak benim kesinlikle favorim inatçı saçlarımı bile bikaç saniyede sabitleyen kepeklenme, uzun sürede kuruma derdi sıkıntısı ve  ıslak görünüm sorunu yaşatmayan 
Kruidvat Saç Spreyi No:3 Super Strong 

Eğer sizlerde sabahları benim gibi saçlarınızla çok uğraşmadan sizi gün boyunca sıkmadan yormadan şekil vermenizi saniyeler içinde izin veren bir saç spreyi arayışındaysanız Kruidvat Saç Spreyi No:3 Super Strong  'ı kesinlikle denemenizi öneririm. İsterseniz yaptığınız maşanızın sabitleyici görevini üstlensin istersen saçlarınızı topladığınızda perçemlerinizin güzel ve gün boyu olmasını sağlasın.Bütün görevlerini kesinlikle en güzel şekilde yerine getiren ve o saç spreylerinin keskin kötü kokusunu barındırmayan Kruidvat Saç Spreyi No:3 Super Strong 'ı isterseniz mini boyu olanı 75ML (yaklaşık 4TL) isterseniz de büyük boyu 150ML (yaklaşık 7-9TL civarında) evinizin baş köşesinde yer almasını tavsiye ediyorum.

Sevgilerrr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder