11/17/2014

Alışverişleriniz için Müthiş Zaman Kurtarıcısı

Merhabaa

Hepimiz alışveriş yapmayı kendimize yeni yeni ciciler almayı çok seviyoruz.Bir mağazaya girince kaybolmak ordaki rengarenk ürünler içinde kesinlikle sıklıkla başımıza gelen şeyler.
Ama sizinde başınıza gelmiştir x mağazasını talan etmişsinizdir ertesi gün bir başka arkadaşınızın üzerinde  x mağazasından alınmış harika bir elbise görürsünüz neden ben bunu görmedim dersiniz.
Bunun sebebi ürün çokluğu çeşitliği ve rafların maalesef çok karışık düzenekte dizilmiş olması.
Siz saatlerinizi mağazada kendinize uygun bişey bulmak için harcarsınız ama bazen eliniz boş bile çıkarsınız.
İşte benim bulduğum yöntemle artık buna sona vericeksiniz.
Ben mağazaya gittiğimde rafları talan etmek, sürekli elime birşeyler alıp bırakmaktan nefret ediyorum.
Hele o mağaza personellerinin benim arkamdan rafları düzeltme telaşlarına inanın çok üzülüyorum.
Tamam onların işi bu olabilir ama bütün gün zaten ayaktalar birde raf düzenleri için kendilerini paralıyorlar çok yazık.
Hele belki bizim beğendiğimiz bir elbise olabilicekken mağaza stoklarında bitmişse ve biz göremeden bile ordan çıkmışsak işte en büyük kabus bu.
Kendimize en çok yakışacak elbiseden mahrum bırakıcaz düşünsenize 
Ben uzun zamandır alışverişlerimi gerçekten minimum sürede maksimum verimlilikle tamamlıyorum.
Alışverişe çıkmadan önceki günlerde gitmeyi düşündüğüm mağazaların web sitelerinden beğenebileceğim KIYAFETLERİN ÜRÜN KODUNU defterime alıyorum.
Daha sonra mağazadaki görevlilerden beğendiğim ürünlerin kodlarının mağazalarında bulunup bulunmadığını istediğim bedenin bulunurluluğunu gittiğimde bilgisayarlarından bakmalarını rica ediyorum.
Onlarda severek bakıp çünkü bu sayede biliyorlarki ben rafları talan etmiyeceğim bu yüzden onlarında işine geliyor bana varsa kıyafeti getiriyorlar eğer yoksa da bana hangi mağazalarda bulabileceğimi gerekirse o mağazayı arayıp kıyafeti adıma bile ayırtıyorlar.
Bu da bana zamandan herşeyden tasarruf ettiriyor.Hem istediğim kıyafetleri kısa sürede alıp çıkıyorum hem mağaza personelleriyle aram herzaman çok iyi çünkü onlarında işlerini kolaylaştırıyorum bir bakıma.


Sizlere kolaylık olması adına bir örnek resim ekliyorum.
Gördüğünüz gibi çerçeveye aldığım kısım ürün kodu.
Bu kodu defterinize yazıp mağazadaki herhangi bir personelden rica etseniz hemen size yardımcı olucaktır.

sevgilerrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder