4/16/2015

Redist Saç Parfümü Love Garden

Daha önce Redist Keratin Yağı İçeren Saç Bakım ve Fön Suyu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmıştım.Hatırlatma için tıktık  
Redist markasının ancak kullandığım tek saç bakım ürünü bu değil.
Ben maalesef kendimden nefret ediyorum bunu söylerken ama sigara kullanıyorum.Bu yüzden ne kadar kaliteli saç bakım ürünleride kullansam evet parlaklığı yakalıyorum ancak saçlarımdaki o sigara kokusundan uzaklaşamıyorum.
Bu yüzden kendi parfümümü arada bir saçlarımada sıkıyordum ancak bu çok yanlış bir
uygulamaymış. Saça uygun üretilmediği için parfümler saçlarım anında ağırlaşıyordu.
Bu yüzden internette araştırmalar yapıyordum.
Acaba saçlarımdaki sigara kokusundan nasıl kurtulabilirim?
Düşünün çevrenizdeki çoğu kişi hele erkek arkadaşınız sigara kullanmıyor.
Yanına gittiğinizde anında o kokuyu saçlarınızdan alabiliyor çünkü saçlar öyle enteresan bir yapıya sahiplerki anında etrafında olan tüm kokuları eğer uzun süre maruz kalırlarsa kopyalıyorlar kendilerine.
Nasıl ki odamızdaki sigara kokusundan hoşlanmıyorsak saçlarımıza sinen o kötü kokudanda hoşlanmıyoruz bir çoğumuz ben de buna dahilim.
Redist markasında saç parfümü reklamını gördüğüm anda acaba bu benim istediğim şey olabilirmi dedim ve aldım.

Redist Saç Parfümü Love Garden


Benim kullandığım Redist Saç Parfümü Love Garden ismi bile aşkı çağrıştırıyor :)
Alt notalarında egzotik notalar barındıran şeker gibi kendimi hissettiğim bir koku.
Saçlarıma ilk sıktığımda resmen kendimi sanki rengarenk şekerlerin arasında hissettim.
Ama önemli olan acaba ilerleyen saatlerde de aynı his devam edicek mi? Sigara içtikten sonra anında kokusu kaybolucak mı?
Gün içinde saçlarımı ağırlaştırıcak mı?
Benim isteklerimi saymaya kalkarsam bayağı uzun bir yazı olucak anlaşıldı :)
Saçlarımı Redist Saç Parfümü ile buluşturduktan bikaç saat sonra arkadaşlarımla buluşmaya gittim.
Hiçbirine ama bu yeni keşfettiğim Redist Saç Parfümü'nden bahsetmemiştim.
İlk karşılaştığımızda sevda parfümünümü değiştirdin oldu sordukları hayır dedim.
Görüştüğüm arkadaşlarımın arasında tek sigara kullanan benim.
Genellikle onlar bile bana saçlarımdaki sigara kokusunu hafifte olsun aldıklarını her zaman söylerler.
Aradan bikaç saat geçti saçlarındaki sigara kokusundan nasıl kurtuldun şampuanmı bakım kremimi vs soruları başladı.
Bende yanımda olan Redist Saç Parfümü ile onları tanıştırma vakti geldi dedim.
Herkes öncelikle kokusuna bayıldı.Saçlarına sıktıklarında gerçek anlamda şeker gibi kokusu etrafa yayıldı.
Ayrıca minik bir artısıda saçlara güneş altında özellikle öyle güzel bir canlılık parlaklık veriyorki bunuda farkettik.
Saçlarım gün sonunda ağırlaşmadı özellikle düşündüğüm buydu yukardada belirttiğim gibi.
Gece yastığıma başımı koyduğumda o şeker kokusu halen devam ediyordu.
Ancak burda bir yanlış anlaşılma olmasın bu koku öyle keskin rahatsız edebilicek bir koku kesinlikle değil.
Zaten öyle olsa ben kullanamam kokuya duyarlılığım var ve anında migren atağım başlar.
Bu şekermi şeker Redist Saç Parfümü 'nün kokusu nerdeyse 1,5 gün boyunca saçlarımda kaldı.Bu arada sigara içtiğim halde kokusundan eksilme olmadı.
Ben Redist Saç Parfümü Love Garden serisini Natulika.com  sitesinden 20,50-TL 'ye aldım.
 50ml boyundaki şişesi nerdeyse 5 aydır benimle ve daha yarılanmadı bile.Yani oldukça uzun süre gidebilicek gibi gözüküyor.
Ben saçlarımdaki sigara kokusuyla vedalaştım.Umarım sizlerde benim gibi bu hiç hoşlanılmıyacak kötü kokudan Redist Saç Parfümü sayesinde vedalaşırsınız.
Eğer sizlerde incelemek isterseniz Redist Saç Parfümü çeşitlerini tıktık

sevgilerrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder