4/04/2015

Sağlıksız Krem Çikolata'ya Hayır Yaşasın Koska Tahin Pekmez

Ben ciddi bir bağırsak enfeksiyonu geçirmekteyim.Birde üzerine gastrit ve reflü sorunlarımı ekleyince tatlı krizlerim benim için azap krizlerine döndü. Krem çikolatadan uzun zamandır zaten istediğim lezzeti hiçbir şekilde alamıyordum birde üzerine rahatsızlıklarım eklenince iyice soğudum denilebilir kavanoz mutfakta kendi halinde duruyordu.
Dün marketi gezerken Koska markasının Tahin Pekmez karışımını gördüm.Tatlı krizinde olduğum için birde onu denemek istedim.Bu yüzden minik kutuda olan boyunu aldım.Evde denediğimde şok oldum diyebilirim.Bir tahin pekmez karışımı bu kadar lezzetli mi olur? Hiç mi mideme dokunmaz beni zorlamaz? Kesinlikle ne midemde bir yanma ne reflü şikayetimden dolayı gelen mide krampları hiçbiriyle karşılaşmadım.
Hem lezzetli hem kesinlikle krem çikolata çeşitlerinin tamamına alternatif olabilicek bir ürün Koska tahin pekmez karışımı.Düşünüyorum küçücük çocuklara ellerine kaşık verip o kalori bombası o sağlığımıza bir gram faydası olmayan krem çikolataları veriyoruz.Birde neden bu çocuklar bu kadar kolay hastalanıyor diyoruz.Bunun suçlusu bizleriz.Size en altta vericeğim kalori yağ değerlerine çok dikkat edin.
Krem çikolataların sağlığınıza bir nebze olsun faydası asla yok.Bu tarz ürünlerde birde sağlığınızın düşmanı olan yapay yağlar yapay aromalar kesinlikle bulunuyor.Bizi mutlu ediyor zevk alıyoruz yemekten demek kendimi yavaş yavaş öldürmekten zevk alıyorum demekle eşdeğer.Siz sağlıksız beslenerek mükemmel bağışıklık sistemine sahip biriyle hiç karşılaştınız mı? Ben karşılaşmadım.

100gr Koska Tahin Pekmez Karışımında;
437 kalori
23,2 gr doymuş yağ (sağlığa tek faydalı yağdır) 
Kolesterol 0gr bulunuyor

100 gr  Krem çikolata
547 Kalori
sıkı durun yağ oranı 40gr ve bu yağ bedenimize yapışan kalan yağlardan
Tam 5mg Kolesterol

Tahinin susamdan pekmezinse üzümden yapıldığını belirtmek istiyorum.Pekmez yapılırken ekstra bir şeker kullanılmaz çünkü üzümün kendi bünyesinde olan şeker kaynatıldıkça ağdalaşır ve pekmezi oluşturur.Tahinde susam ezilerek çıkartılan bir çeşittir.Tahindede asla ek bir katkı maddesi olmaz.
Ayrıca tahin pekmezin yüzyıllarca öncesinden;
 bağışıklığı güçlendirdiği
 Kansere karşı koruyucu olduğu 
ciddi bir protein deposu olduğu 
Çocukların beyin ve zeka gelişiminde etkili olduğu
Mideye dost bir yiyecek olduğu ispatlanmıştır.

Şimdi sizlere soruyorum ülkemizde bu kadar harika kaynaklar varken halen siz çocuğunuza ve kendinize işkence etmeye devam mı ediceksiniz? Yoksa artık bedeninize gerçekten faydalı, tatlı krizlerinizle sağlıklı bir şekilde atlatabiliceğiniz bu harika lezzetteki Koska Tahin Pekmez karışımına bir şansmı vericeksiniz?
Karar sizin ben kendi kararımı sağlıktan yana kullanıyorum.Bir ürün milyonlarca satılıyor diye dünyanın en mükemmel lezzeti sağlıklı atıştırmalığı olmak zorunda değil.Hele bu ürün benim sağlığıma bir faydası yoksa benim bağışıklık sistemimi bozuyorsa kesinlikle bundan sonra evimde ona yer yok.
Umarım sizlerde doğru bir karar verip artık evinizden o yapay lezzetten uzaklaşıp kendi ülkemizin topraklarından gelen Koska Tahin Pekmez karışımına bir şans verirsiniz.

Şimdi gelelim en sık başımıza gelen krizlerimizle en kolay ve en sağlıklı bir biçimde nasıl atlatıcağımıza;
Lazım olanlar ;
1 dilim kızarmış ekmek 35 kalori (kızartılıcak kesinlikle)
1 Tatlı Kaşığı Koska Tahin Pekmez 90 kalori
İşte size toplamda 125 kalorilik bir tatlı krizi aşma imkanı hem bu sayede enerjinizde yerinde olucak, doğal ürünlerle tatlı krizinizi atlattığınız için bedeninizi de, midenizi de mutlu ediceksiniz
Yanında bonus olarakta bağışıklık sisteminiz güçlenecek :)


Sevgilerrr...


2 yorum:

  1. Merhaba, izleyici olarak sitenize katıldım. Yayınlarınıza bakıyorum şimdi, çok beğendim, elinize sağlık... Tahin pekmez ikilisi gibisi yoktur lezzette sahi... :) Bana da gelin, çok sevinirim... Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel cümlelerinize seve seve misafiriniz olurum.
    Artık ben evime krem çikolata aşığı biri olarak yeter diyip çizgiyi çekebildiysem eminim herkeste aynı duyarlılığı gösterebilir.
    Yüzlerce kalori alıp sağlıksız gıdalarla sağlığımızla oynamak yerine bizim gerçek değerlerimizden lezzetlerimizden olan sağlığımızı güçlendiren tahin pekmez ikilisine sofralarımızda umarım herkes zamanla yer vermeye başlar
    sevgilerimle

    YanıtlaSil