4/25/2015

Watsons Magic Lip Balm

Lip balm dediğimizde nerdeyse hepimizin aklına dudağı birbirine yapıştıran bişey yediğimiz veya içtiğimiz anda onlara bulaşan saçlarımız bile dudaklarımıza deydiğinde anında saç yiyormuşuz gibi yapışıp kalan bir kozmetik ürünü aklımıza geliyor.
Evimde onlarca çeşit lip balmı olan biri olarak evet bende bu kategorideyim diyebilirim
Ta ki Watsons mağazalarında sadece satılan  Magic Lip Balm ile tanışana kadar.
Kendisiyle tanışmam tamamen tesadüfen bir şekilde raftaki o şekermi şeker pembe renkli kabı sayesinde olduğunu itiraf ediyorum.

watsons-magic-lip-balm


Böyle bir ürüne ihtiyacım yoktu evimde zaten onlarca dudak koruyucum kremim vs vardı ama o şeker pembesi renkli ambalajına vuruldum.
Üzerinde hele spf 30 yazısı yazın özellikle sıcaktan çatlayan kuruyan dudaklarım için ihtiyacını karşılar en kötüsü dedim.
İçeriğinden nasıl bir ürün olduğundan bu arada hiçbir şekilde fikrim yoktu.
Alışverişimi yaptım sonra hemen ambalajını açıp mağazadan çıkmadan sürdüm dudaklarıma.
Öncelikle kokuya çok duyarlıysanız şekerli çiçeksi bir kokusu var ama sürekli kalmıyor kısa sürede uçup gidiyor.
Ben Magic Lip Balm'ı sürerken saydan beyazımsı görünce renk vermicek diye bekliyordum diyorumya ürün hakkında sadece ambalajı çok güzel spf 30 içeriyor diye aldım.
Daha sonrasında arkadaşlarımla buluştum ben unuttum gitti sürdüğümü Magic Lip Balm 'ı. Kızlar ilk gördüklerinde ne şeker rengi var rujunun sana ne kadar yakışmış dediklerinde ama ben ruj sürmedimki dedim aynaya bir baktım dudaklarım açık çok şeker bir pembe renkte. Elimde bu sefer deniyim dedim o saydam renkli Magic Lip Balm 'ı elimde denediğimde evet aynen dudağımdakine yakın bir pembelik oldu.
Demekki adı üzerinde Magic Lip Balm kendi sihirini dudaklarıma şeker bir pembelik katarak verdi.
Aradan 2-3 saat geçtikten sonra tabi kahve ve yemek tüketimimden sonrası aynayla baktığımda halen dudaklarımda o şeker pembelik duruyordu.
Ayrıca Magic Lip Balm ciddi anlamda dudaklarımı nemlendirdi kuruluk kesinlikle hissettirmedi.
Hele o varmı yokmu hissi kesinlikle lip balm dememem gerekli onun için.
Kesinlikle yapış yapış bir his vermiyor dudaklarıma yediğim içtiğim hiçbir şeye bulaşmıyor kendisini sabitliyor.
Hatta artık sadece sokağa çıkarken bile değil evdeyken bile aklıma geldikçe kullanıyorum.
Dudaklarım nemli pütürleşmelerden eser yok diyebilirim.
Watsons mağazaları genellikle hafta sonu etkinliği olarak bir alana bir bedava promosyonlarından kesinlikle yedekliyorum.
Şu anki fiyatı merak edenleriniz için 6,99tl ve bir alana bir bedava :)
Yani 3,50 liraya tanesini almış oluyorsunuz ki bu Magic Lip Balm için verilebilicek minicik bir ücret.
Sizlerde lip balm konusunda hem bana renk versin hem yazın kışın içeriğindeki spf ile benim dudaklarımı korusun hemde o kötü yapış yapış his olmasın dudaklarımda diyorsanız koşun Watsons mağazalarına ve kendinize şekermi şeker Magic Lip Balm alın. 
Bu şeker Magic Lip Balm sizin dudağınıza özel kendi renk tonunu ayarladığı içinde sadece size özel bir renkte lip balmınız olmuş olur.
sevgilerrr...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder