5/03/2015

Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendilleri

Makyaj yapmak ne güzel bişey
Hele kendi ihtiyaçlarımızın gizlememiz veya ön plana çıkarmamız gerekenleri bloglarda okuyup kendi cildimizde uygulamamız bunu yaparken zaman kavramını unutmamız.
En sonundada yaptığımız makyajla son kez aynaya bakıp gene çok güzelim be dememiz :)
Peki minik bir soru ;
Makyajımızı yaptığımız zamanı hiç umursamıyorken akşam olunca yüzümüzden arındırmak neden sıkıcı?
Hepimizin bütün sorunu nerdeyse makyaj temizleme
Hemencecik bişiler yapimde kurtulim şu cildimdeki biriken makyajdan diye ağzımızdan cümleler dökülüyor
Hele kendi adıma konuşmak gerekirse eğer , cildimin hassaslığından dolayı makyaj temizleme rutinimi bulana kadar çok fazla ürün denedim.
Hem kolay olsun hem cildimi kızartmasın kabarmasın arkasından yanmasın beni sevsin benimle ilgilensin diye diye deneme yanılma yöntemiyle sonunda güzel ürünleri keşfettim.
Bugün sizlerle paylaşmak istediğim Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendilleri kuru ve hassas ciltler için;

alterra aloe vera makyaj temizleme mendili


Öncelikle size markadan bahsetmek istiyorum
Alterra  Rossmann mağazalarında satılan %100 vegan doğal ürün yelpazesi olan bir marka
Vegan denildiğinde bunuda açıklamam gerekirse kendileri hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar
Ayrıca cildimize düşman parapen renklendirici ve birçok kimyasalı kesinlikle içeriklerinde barındırmıyorlar.
Bu da haliyle cildimize dost içerikte ürün yelpazesine hem de uygun fiyatlarla ulaşmamızı sağlıyor
Nasıl ki artık gıda da doğal içerikli ürünleri tercih ediyorsak cildimiz içinde aynı yolu izlemeliyiz.
Ben içerden doğal beslenip dışardan yüzlerce kimyasalı bedenime maruz bırakırsam ne anlamı kaldı sağlıklı beslenmenin
Şimdi gelelim Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendillerinin yapısına
Mendil şeklinde bir makyaj temizleme ürünü sunuyor bizlere Alterra markası
İçerisinde 25 adet gayet kocaman ve ıslaklığıyla göz dolduran cildinizin tamamında kullanabiliceğiniz makyaj temizleme mendilleri
Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendilleri içeriğinde yer alan aloe vera sayesinde benim hassas cildimi kabartmıyor kızartmıyor aksine bunun sayesinde cildim pamuk gibi tertemiz oluyor.
Ben hergün makyaj yapmasamda mutlaka bb veya cc kremi kullanıyorum.
Cildimdeki kızarıklığım evde dahi beni rahatsız ediyor çünkü
Akşamları 1 tane Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendili tüm cildimi tertemiz yapmaya yetiyor.
Yapı itibariyle pamuklu olduğundan dolayıda cildimi çizmiyor
Ancak altını çizmekte fayda var bu mendiller ne kadar büyük kolaylık olsa da maalesef göz makyajımı çıkartmakta yetersiz kalıyor zaten kendisininde ben suya dayanıklı göz makyajınızı bile çıkartırım diye bir iddiası yok.
Cilt temizliğinde ama pudra bb krem cc krem vs kesinlikle çok güzel bir şekilde arındırıyor.
Fiyat olarak indirim dönemlerinde yaklaşık 3tl civarında indirimsiz zamanlarda ortalama 4tl civarında bir fiyata Alterra Aloe Vera Özlü Temizleme Mendillerini alabilirsiniz.
sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder