6/04/2015

Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ Faktör

2018 güncelleme
Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50spf kullanmaya başladım.

Güneş benim korkulu rüyam.
Cildim beyaza yakın hele birde alerjiniz varsa dermatitse eğer sizlerde bendensiniz
Güneşli havalarda sokağa çıktığımda gölgede bile yürüsem kollarım 5 dakika içerisinde kızarıyor hadi sadece kızarsa gene iyi birde alerjik reaksiyon gösteriyor ve minik kırmızı benekler oluşuyor.
Bu zamana kadar kullandığım bir çok güneş koruyucu kızarıklığımı biraz olsun önlesede o çok istediğim gibi beni sokakta özgür bırakmadı.
Hele bir çok markanın güneş kremi verdiği o yapış yapış histen dolayı beni resmen kendilerinden soğuttu.
Bu his gloss rujlarda olması normaldir ama ben koluma sürdüğüm bir kremin bu şekilde bir etkisi olmasını kabul etmiyorum.
Heleki eğer cildime sürdüğümde hem yapış yapış hemde bembeyaz bir görünümde oluyorsa bizimle diğilsin bebişim demek zorunda kalıyorum.
Hem açık tenliyim hemde dermatit bir cildim var o zaman bende daha çok dermokozmetik üreten markaların ürünlerini denemeliyim dedim ve Avene markasına yöneldim iyikide yapmışım.
Bu arada benim cildimde dermatit ciddi boyutta olduğundan dolayı maalesef hiçbir krem ve türevlerini doktorumun verdiği 2 kremi karıştırıp öncelikle cildime sürmek zorundayım aksi halde cildimde kızarıklık ve kabarıklık oluyor.
Bu kullandığım kremlerden dolayı 50+ güneş kremi kullanmak zorundayım çünkü kremler cilt bariyerimin güneşe karşı korumasını kaybediyor.
Bunu da ilettikten sonra Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktör hakkımdaki düşüncelerimi anlatabilirim.
Öncelikle Kendi sitesinden ürünle ilgili bilgiyi vermek istiyorum;
Hassas ciltler için çok yüksek koruma.
Tüm güneş ışınlarına karşı etkili ( UVB-UVA).
Paraben içermez. UVA uygunluk sertifikalı.
Suya karşı ÇOK dayanıklı. %100 fotostabil.
İZ BIRAKMAZ, GÖZ YAKMAZ

Kuvvetli tarafları

Bütün gereksinimlere cevap verir : etkinlik, kalite, zevk ve güvenilirlik.
Pierre Fabre Grubunun Araştırma Merkezinde ortaya çıkan aktiflerin özel birliği olan SunSitive protection® dan faydalanır:
* Asgari bir kimyasal filtre sayısını garantileyen aktif koruyucu bileşenler.
* Pre-tokoferil E vitaminin ışıkta istikrarlı öncüsü olup, tamamlayıcı bir hücresel koruma sağlar.
* Avène termal suyu, doğal olarak yatıştırıcı ve anti enflamatuar özelliklere sahiptir.
Uygulamasını özellikle zevkli bir hale getiren hafif, şeffaf ve yağsız bir doku sunar.
El ile temas etmeden uygulama imkanı
Benim için uygun mu?

Yüz ve vücudun yüksek düzeyde korunması.

Fototip I ve II.

Çok açık renk ve süt gibi beyaz ciltler - sarı ve kızıl saçlar.
Güneşe çok hassas ciltler.
Her zaman güneş çarpmalarına konu teşkil eden ciltler.
Yoğun bir güneşe maruz kalan bütün ciltler.

Cilt üzerinde iyi toleransa sahiptir.

Avene-Güneş-Koruyucu-Sprey-50-Faktör



Yukarıdaki açıklamalardan görebiliceğiniz gibi benim hassas cildime dost aklı başında beni anlayan sevda sokakta dolaşıcakmışsın duyduğuma göre gel cınım söz benimle çok rahat ediceksin diyen bir süt formunda krem.
Tabiiki benimle bu şekilde konuşmasından cesaretle kullanmaya başladım Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktörümü.
Öncelikle yapısı beni bembeyaz yapmıyor yani bu tarz yüksek korumalı kremlerin nedense sizi kirece bulanmışsınız gibi gösterme durumu vardır ancak Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktör de bu yok 
Bir diğer sevdiğim özelliği ben kollarıma Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktör sürdüğümde o çok sevmediğim yapış yapış his yok.
Gün içerisinde beni tazele yoksa cız olursunda demiyor bana çünkü arkasındaki açıklamasında güneşe çıkmadan yarım saat öncesinde sürülmesi gerektiği ve minnak alimde tasarruf edim dememem gerektiğinin altı çizilmiş.
Tabisi böyle dedi diye şişeyi boca edin kollarınıza bacaklarınıza demiyor makul miktarda gerekli ürünü sürün deniliyor mesela kollar için her kola ortalama 6 pompa sıkılıp yedirilmesi tavsiye edilmiş.
Aşağıda 1 pompanın miktarını ve ürünün yapısınıda görebilirsiniz.

Avene-Güneş-Koruyucu-Sprey-50-Faktör


Güneşli günlerde Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktör sayesinde artık eskisi gibi pancar moduna dönüşmüyorum 
Özellikle en büyük sıkıntım olan güneşte anında kızaran kabaran cildim şükür çok daha rahat.
Kıyafetlerime bulaşan beni utandıran bembeyaz görüntüde yok.
Eğer sizde benim gibi hassas cildiniz için bir güneş kremi arıyorsanız farklı markaları denemek yerine bizler için üretilmiş olan Avene Güneş Koruyucu Sprey 50+ faktör 'ü denemenizi öneriyorum.
Bu sayede birden fazla krem deneyip hiçbirinden mutlu olmayacağınıza 1 krem alın ve mutlu olun.
Fiyat olarak ortalama 50tl civarında ki ben indirimleri takip ederek alışverişimi yapıyorum herzaman sizlerede tavsiye ederim indirimleri kollayın.
Bir de dip not;
bu nasılsa güneş koruyucu diyip akşam cildinizden temizlemezseniz ertesi gün cildinize yeniden sürdüğünüzde cildiniz bu kremi emmez asla
Nasıl ki akşam yatmadan makyajınızı temizliyorsanız akşam yatmadan cildinizden kollarınızdan vs tüm güneş kremini temizleyin en kötüsü bir duş alın cildiniz hafiflesin.
Aksi halde üst üste sürdüğünüz takdirde cildiniz kabarabilir kremden dolayı havasız kalabilir alerjik reaksiyon gösterebilir unutmayın...
sevgilerr...



4 yorum:

  1. Merhaba bu spreyleri yüzümüze sürebiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben bunu vücudumda kullanmıştım yüz için özellikle farklı bir serisi vardır muhtemelen. yüz için uygundur yazmıyordu çünkü
      sevgiler

      Sil
  2. göz yakmayan güneş koruyucu önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selma Hanım
      yüz için özellikle göz altlarındada kullanabilen Alphanova 50spf renkli güneş koruyucu tavsiye ederim.
      Ayışığı Organik sitesinden alabilirsiniz. yakında blogumda da yer vereceğim.

      Sil