9/04/2015

FAKE-SAHTE BLOG

Malum kedi maması paketlerinin özellikle yaş mamaların görüntülerini yapılarını görme şansımız yok.
Bu yüzden ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum çünkü paketler bildiğiniz gibi kapalı ve ben içlerini göremiyorum
Firmalar SÖZDE BLOGGER geçinen iki kelime ile bu ürün mükemmel harika diyip geçiştiren 
Art niyetle onlarca hesap açıp onlarca hesabından ben ürününüzü denemek istiyorum diyip kendilerine ürünleri bedelsiz getirten
Sonrasında bu aldıkları ürünleri kullanıp hiçbir şekilde açıklama yazı görsel bile paylaşma gereği duymadan alın süper denilerek sadece geçiştiren 
Kısaca BLOGGER BOZUNTUSU kişiler yüzünden ben bir çok markadan yoksun bırakıyorum kızlarımı
Ben yazıyorum yazdıklarımdan keyif alıyorum
İnsanları bilgilendiriyorum benimle birlikte takip ettiğim onlarca insanda bilgilendiren akıllıca yazılar yazan insanlar
Ama bu BLOGGER GÖZÜKEN AKBABA MİSALİ herşeye saldıran kişiler bizlerinde deneme imkanlarımızı elimizden ÇALIYOR


SAHTE BLOGGER


Ben kozmetik olarak bile bir ürünü alırken onlarca makale okuyorum onlarca karşılaştırma yazısı okuyorum
Bir mama ne kadar ki diyenleriniz olabilir
En basiti bir yaş mama ortalama konserve ürün yaklaşık 6 tl olaki kızlarım yemedi elbette sokak pisilerinden beslediğim koca bir mahalle var onlar sebeplenir
Ama ben 6 liraya bir konserve alana kadar 6 liraya 1 kg mama alırım bu mamayla çok daha fazla pisi doyar
Yani ben o 6 lirayla 1 pisiyimi doyurmayı seçmem doğru yoksa 6 liraya onlarca pisiyi beslememmi
İşte burda devreye o BLOGGER GÖZÜKEN AKBABALAR giriyor
Onların yüzünden ben deneyimlemek istediğim markaya ilettiğimde durumu ya beni görmezden geliyorlar
Ya da üzgünüz tester ürünlerimiz tükendi yanıtı alıyorum
Neden?
Çünkü o AKBABALAR onlarca hesaplarıyla firmayı SÖMÜRMÜŞLER ve benim gibi GERÇEK kullanıcılara inanmıyorlar
Fakat burdaki hatanın en büyüğü FİRMALARDA
Firmalar bu tarz AKBABALARI ayıklamasını bilseler
Biz bloğunuzu incelemek istiyoruz verin linkini deseler
Orada bulunan yazıları geçtim görüntülere bile baksalar anlıyacaklar ki bu kişi AKBABA MİSALİ YAZMAYAN BİR BLOGGER BOZUNTUSU
Ben bir resim eklemek için YÜZ resim çekiyorum aralarından seçiyorum onlarıda eliyorum
  1 Resim sadece gerekirse paylaşıyorum
Çünkü bu resimle ben anlatmak istediğimi görsel olarak desteklediğime inanıyorum
Bir yazı yazmak için günlerce araştırma yapıyorum
Deneyimleri okuyorum
O deneyimlerde ki problemlerle bendekilerle karşılaştırıyorum
Daha sonrasında gerçek faydalı bir yazı hazırlıyorum
Ben de bilirim 2 kelimeyle ürün yorumlamayı
Ben de bilirim resim bile kullanmadan saçma sapan yazılar yazmayı
Ama ben bu yazılarımı keyifle yazıyorum
Ben yazılarımı GERÇEKTEN KULLANDIĞIM DENEYİMLEDİĞİM İÇİN YAZIYORUM
Kimsenin günahını almak istemem de demiyorum
Kusura bakmasınlar ama ciddi anlamda sömürülmenin içerisindeyiz
Yurt dışında bir ürün firmadan talep ettiğiniz de size karşılıksız anında gönderim yapılır
Ben asla kendim için bir ürün bir firmadan talep etmedim etmemde
Ama konu Kedilerim olunca akan sular durur
Ben onlar için en doğrusunu bulmak zorundayım çünkü onlar benim sorumluluğumda
Artı sokağada atıcak param yok benim ben deneyip yemedikleri bir mamaya harcıyacağım bütçeyle sokakta onlarca kedi doyururum
Kısaca Ben bu AKBABA OLAN BLOGGER BOZUNTULARINDAN bıktım usandım
Firmalar da doğru insanlara doğru deneyimler sunma imkanlarını geri tepmeye devam ediyorlar ve bizim gibi gerçek deneyim paylaşan kişileri kaybediyorlar
Bu umurumuzda diil diyebilirler ama bir firmayi bir müşteri rezil de eder vezir de
Kendileri rezil olmayı göze almışlarsa eğer Türkiye piyasasında neden bizim bu kadar az pazar payımız var diye düşünmesinler
Şapkalarını önlerine alıp düşünmek için çok geç değil umarım artık bu stratejilerinden vazgeçerler
Gerçek kişilerle yollarına devam ederler

Bu sefer biraz başınızı ağrıttım ama inanın ciddi anlamda çok büyük sorun yaşıyorum
Ben kendim için kullanmadığım hiç bir ürüne iç geçirmem ama kızlarım için bu durum çok farklı
Onlar benim meleklerim ve ben onları herzaman faydalı olabilicek ürünlerle beslemek en büyük arzum
Onların mutluluğu herşeye bedel
Sizler bu tarz kişi veya kişiler hakkında neler düşünüyorsunuz sizlerin sıkıntılarınız neler bu tarz sayfalar kişiler hakkında yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim
sevgilerrr....





2 yorum:

  1. Bıktık bunlardan, bık-tık!
    Azalarak biterler diyorum ama çoğalıyorlar. Sırf kişisel çıkarlar uğruna yazan bir kaç blogu deşifre edip kapanmalarına da sebep olduk.

    Umarım paylaşmanın zevkine bırakıp, şu çirkin aç gözlü tavırlarını bir kenara bırakırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben insanların onlarca hesap açıp o hesaplardan firmaları sömürmesini gördükçe, birde ben mükemmelim edasıyla dolaşmalarını artık inanın ciddi insanın moralinide bozuyor yazmıycaktım asla naparlarsa yapsınlar dedim ama bıcak kemiğe dayandı :(

      Sil