9/28/2015

YILLARDIR ARADIĞIM RUJUM ESSENCE STANDINDA BENİ BEKLİYORMUŞ :)

Kendi ten rengime uygun
İlla mürekkep sürmüşüm gibi kapkalın durmayan
Gayet sade parıltısı albenisi olmayan
Dudaklarıma sürdüğümde görüntüsüyle beni cezbedicek
Tabir yerindeyse ıslak ıslak durmıyacak ama nemlendirmesi başarılı olucak
Benim dudak rengimden en fazla 2-3 ton koyu durucak bu sayede cildimi daha canlı göstericek
Kesinlikle kalıcı olan rujlardan olmayacak çünkü onlar benim dudaklarımı ne yaptıysam kuruttu ve çizgi çizgi durdu
Ben yemek yedikten sonra bişiler içtikten sonra yenilerim ki zaten :)
Bunların tamamını Metrocity Gratis mağazasındaki şekermi şeker görevliye söyledim
ps: çok özür diliyorum bayram alışverişi telaşından ismini almayı unuttum :(
Beraber yarım saat boyunca tüm reyonları gezdik
Ben biliyorum kendimi bulamıycaz dedim çünkü ben senelerdir arıyorum
Bulamıyorum
İnat etti hayır madem senelerdir bulucaz mutlaka var dedi bana 
Bende sessizce Peki dedim :)
Tüm reyonlar bitti 
Ten rengim açık renk olduğundan dolayı maalesef bir türlü o istediğim renk yok
Ya çok açık kalıyor ya içerisinde simler parlaklıklar oluyor
Ya kalıp gibi duruyor
En son 1 stand kaldı
Essence
Ben tabisi umudumu kaybettim
Yüzüm düştü
Ama o görevlinin enerjisi beni vazgeçmeye teslim etmiyor
Orda 06 numara sanki size gözmü kırpıyor dedi
Ben gülmeye başladım
Hadi bide onu deniyelim dedim
Zaten elimizde ıslak mendil paketiyle dolaşıyoruz düşünün kaç tane ruj denedim
Aynaya bakmadan ilk önce elimde denedim
Amanin o nasıl güzel bir tondur öyle
kahverengi desem diil pembe desem diil
Dudaklarımda denedim hemen
İstediğim yumuşacık görüntü
ya bırak ağlıcam demeye başladım
Görevli bayan nasıl gülüyor
İşte benim hayallerimdeki rujuma kavuşma hikayem
Essence sitesinde eve geldiğimde inceledimde açıklaması ;
kalıcı aşk...
essence'in bu uzun süre dayanıklı rujlarına aşık olacaksın. 
yoğun renkleriyle saatler boyunca dudakları kurutmadan renklendirir. 
parlak pembeden yoğun kırmızıya, böğürtlen renginden doğal hafif tonlara - aradığını bulacağından emin olabilirsin. 
mat siyah ambalajı, rujun rengiyle eş renk halkası ve üzerindeki essence logosu ile tamamen göz alıcı!
Öyle mürekkep gibi bir kalıcılığını beklemeyin asla yemek yediğinizde gidiyor bir çoğu dudağınızdan
Ama verdiği o nem hissini asla size tarif edemem
Tam 24 ay kullanım süresi var
Ben şu anda evin içindeyken bile kullanıyorum
Dudaklarımdaki soyulmanın önüne bile geçti diyebilirim

makyaj blogu


Bendeki rengi
06 barely there!
Fiyatı 8,50TL 
Verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor kesinlikle
Eğer sizler de benim gibi bir cilt tonunuz varsa ve açık tonlarda tam ten renginize uygun bir ruj arıyorsanız
Koşun essence standına alın 06 barely there!
Sonrada musmutlu olun benim gibi
Aramızda kalsın yepyeni bir paletleri geldi yakın zamanda 
all about … eyeshadow palettes 01 bronze'de ve tekli farlarından 20 rosy happiness'de
   gözüm var en kısa zamanda alınıcaklar arasında :)
Sevgilerrr...



4 yorum:

  1. Normalde çok nadir, özel günlerde filan ruj kullanırım. Ruj kullanmayı sevmem sürekli konuşmam gerektiği için çoğu ruj dudaklarımda kalmaz ;yer yutarım :D Ama bu rujun hem rengi hemde fiyatı hoşuma gitti denk gelirsem alacağım : )
    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir tonu var tam bir ten rengi asla dudakta çizgilenme yapmıyor beğenmenize çok sevindim :)
      sevgiler

      Sil
  2. Bu ruj seriden kaldırıldı bende arıyorum muadili olarak ne kullanıyorsunuz acaba?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sante Organik Dudak Parlatıcı 02 Toprak Rengi hem yapı olarak hemde dudakta çok benziyorlar birbirlerine
      sevgiler

      Sil