10/21/2015

ONLİNE ALIŞVERİŞ DOSYASI 1- GİTTİGİDİYOR

Ben bir internet canavarıyım
Bildiğiniz gibi diil
Alışverişlerimin bir çoğunu internet üzerinden gerçekleştiriyorum
Çok riskli diilmi diceksiniz
Eğer doğru yerlerden yaparsanız diil cevabını veririm size
Bu zamana kadar yaptığım hiçbir alışverişten pişmanlık duymadım
Bu yüzden siteleri parça parça sizlerle paylaşmaya karar verdim
İlk sitemiz
Şimdi bu siteyi hepiniz biliyorsunuz değil mi?
Peki
Ben bu siteden kozmetik alışverişimi yapıyorum hemde kargo ödemiyorum desem
Ayrıca Markaların tamamının bulunduğu ve ciddi indirimlerle aldığımı söylesem
Yok artık diyenler için var artık diyorum :)
Öncelikle
Maybelline alışverişim
Daha doğrusu bu alışveriş ilk önce bi arkadaşım bana doğumgünü hediyesi almak istedi
Bi sürü kozmetik firmasını gezdim hepsinde maşallah en ucuz 7tl kargo ücreti
Ne gerek var dedim
Gitti gidiyordan al istersen
Biraz tereddütlü yaklaşti ama ben kefilim hem benim hediyem dedim
Satın alımdan 2 gün sonra elimdeydi hediyem

Rimel ve eyeliner Maybelline marka fiyatlar belli her sitede burdada hemen hemen aynı 1-2tl daha uygun ama şu güzellik var herzaman indirimli satılıyor 
Sonrasında malum çekilişim var
Onun içinde gene maybelline ürünlerinden hediye vermek istiyordum
Şu anda satışta olmayan yeni bitti ama yeniden koyucaklardır
Sizlere verdiğim mükemmel Palet,nemlendirici ve mascara'dan oluşan seti aldım
Gene 2 günde elime ulaşti
Kargo diyenler için


Kargoya ödediğim ücret 0tl yazıyla sıfır türklirası
Verdiğim toplam ücreti merak edenler içinde sadece paletin ücretini ödedim 20 adet set koydular yanında mascara ve garnier krem hediyeli 1 gün bile geçmeden bitti o set bu yüzden mutlaka arada bakın mükemmel uygun fiyatta setler koyuyorlar sınırlı sayıda
Eğer sizlerde Maybelline ürünleri incelemek isterseniz
Minik Loreal testerlarıda geliyor hediye olarak cilt kusursuzlaştırıcı 5ML bilginiz olsun


Cyrene 
Bir çoğunuz bayılıyorsunuz onun ürünlerine biliyorum okuyorum
kendi web sitelerinden ama alışveriş yaptığınızda o kargo belası karşınıza çıkıyor insanın hevesi kalmıyor alışveriş yapmaya değil mi?

cyrene


Desemki Cyrene hemde Maybelline gibi Cadde bölümünde Gitti Gidiyor sitesinin ve bir sürü ürününde Kargo ücreti yok ayrica kendi sitesindende uygun olarak size geliyor
İncelemek isterseniz
Şimdi diyenler olucaklar
Ama ordakiler SAHTE
Böyle diyenler beni hiç tanımıyorlar dicem çünkü ben sahte bir ürünle gerçeğini ayırt edebilicek kapasitedeyim
Kullanmadığım almadığım parasını vermediğim şükür daha hiçbir ürüne veya alışverişe kefil olmadım
Hepimiz kozmetik mağazalarinin sitelerinden alışveriş yaparken hiç aklımıza gelmez Gitti Gidiyor'a bakmak
Peki bu mağazalar cadde bölümünde diğer bölümde yer alan aktif satıcılarda bir ürün bulduk güvenilirmi diilmi nerden bilicez?
Buna şöyle karar veriyorum
Öncelikle telefon numarası kayıtlı olucak yani gitti gidiyora sadece ürün satim bitsin gidim diyenlerden olmayacak
Bir diğer unsur müşteri memnuniyeti
Bir kişinin memnuniyeti benim için %90 altında ise kusura bakmasın 5tl fazla veririm aynı ürünü başka satıcıdan alırım
Yakın zamanda birde şampuan saç bakım ürünleri almayı planlıyorum sonrasında onuda ekliyeceğim hangi satıcıdan aldığımı


Kedi köpek bakım ürünlerinin fiyatlarına inanamazsınız
Tırmalama sopaları yaklaşık 16-20tlden başlıyor hatta 29tlye yeni bir alışverişe aracı oldum bi dostuma lazımdı pet sitelerinden alıcaktı alma dedim burdan al hem uygun fiyatlı hemde kargo ücreti ödemedi onun aldığı tırmalama sopası palyaçolu :) 29tl civarındaydı.

KEDİ TIRMALAMA TAHTASI


Satın aldığı satıcı okyanuspet
Ayrıca çok ama çok ilgili bir satıcıdır kendisi kime tavsiye ettiysem satın alımlarında hiçbir sorun yaşamadılar tüm sorularına mutlaka cevap verildi.
Eğer ki dediğim şekilde satıcı yorumlarına özellikle dikkat ederseniz emin olun hayatınızda olmadığı kadar tasarrufa gidersiniz.
Sizlerde gitti gidiyor sitesinde alışveriş yaptıysanız iyi veya kötü deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
Birsonraki alışveriş yazım çok yakında
Bir de dip not
Gitti Gidiyor sitesinde ücret derhal satın alındığı anda satıcıya geçmiyor
Siparişiniz yola çıktığında yani kargoya verildiğinde 3 iş günü süre veriliyor veya ek sürede isteyebilirsiniz ürün size ulaşıyor siz aldığınız ürünü deniyorsunuz
Daha sonrasında tekrar siteye girip satıcıya onay veriyorsunuz ve para onların hesabına geçiyor
Olaki üründe sorun var GittiGidiyor size paranızı iade ediyor siz ürünü geri gönderiyorsunuz
Yani ortada kayıp vs asla yok
Ben alışverişlerimi Banka Karti ile yapıyorum 3D güvenlik ile
Yani onay veriyorum bana mesaj geliyor şifreyle beraber şu kadarlık şu siteden alışveriş yapılıcaktır onay vermek için lütfen bu şifreyi giriniz şeklinde ve bunu desteklemeyen hiçbir siteden alışveriş yapmıyorum
Ne demek çat diye paramın çekilmesi belki benim kartımı biri çaldı kullanıyor
Sizde buna çok dikkat edin mutlaka sizden şifre girilip öyle ödemeniz çekilsin aksi halde ciddi başınız ağrıması muhtemel
Gitti Gidiyor sitesi de 3D güvenliğe sahip bir site
sevgilerrr....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder