11/12/2015

GARNİER 3'Ü BİR ARADA TEMİZLEYİCİ PEELİNG MASKE

Cilt temizliği çok önemli
Ama bu temizleme işlemini yaparken cildinizi zımpara gibi çizmemek en doğru olan 
Benim cildim hassas olduğu için Peeling etkili yüz temizleme ürünleri kıpkırmızı yapıyor
Beni çok üzüyorlar
Ancak hassas ciltler peeling etkili ürünler kullanmayacak mı?
Elbette kullanıcaz
Bu yüzden farklı markaların peeling etkili yüz temizleme ürünlerini denedim
Aralarından hem fiyat olarak beni mutlu eden hem de cildimi kızartmadan zımparalamadan ölü derilerinden atan harika peelingimi buldum
Garnier markasına ait Saf &Temiz serisinden 3’ü 1 Arada: Temizleyici, Peeling, Maske

garnier




Ben bu üründe 3 işlevden sadece ikisini kullanıyorum
Maske hariç
Çünkü benim istediğim cildimdeki ölü deriden kurtulmak
Bunuda Temizleme ve Peeling özellikleriyle yapıyorum.
Tabii ki sizin cildiniz eğerki yağlıysa 3 etkisindende faydalanabilirsiniz
Ben  temizleme amaçlı özellikle yoğun makyaj yapmışsam cildimi temizledikten sonra en son aşama olarak kullanıyorum
Bir diğer peeling
Özellikle duş esnasında cildim güzelce yumuşuyor
O zaman yüzüme sürüyorum göz altlarım hariç hafifçe ovalayarak çıkartıyorum 
Banyodan sonra tabii ki cildimi kesinlikle nemlendiriyorum bunu asla ihmal etmiyorum

peeling


Ürün özellikleri;
>Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen Çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü cildi arındırır.
>Mikro tanecikler ile ölü hücreleri uzaklaştırır ve gözenekleri temizler.
>İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.
Karma ve yağlı ciltlerin kullanımına uygun olduğu belirtilmiş ancak ben hassas ve kuru ciltli olduğum halde doğru şekilde rahatlıkla kullanabiliyorum.
Önemli nokta cildi çizmemek ciltte maske gibi tutmamak çünkü biz hassas ve kuru cilde sahibiz
Ölü derilerinizden emin olun bir çok pahalı üründen çok daha güzel bir şekilde kurtulucaksınız Garnier sayesinde
Fiyat olarak 8-12 tl arasında tüm kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.
sevgilerrr...

3 yorum:

  1. zaman zaman severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Peelingi yüz ıslakken mi uyguluyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hafif ıslatılmış cildinize uygulayabilirsiniz. Ancak ben 2015de kullandığımla şu anda olan içerikler ve yapılar oldukça değişmiş. Ayrıca Garnier hayvan deneyi yaptığı için uzun zamandır kullanmıyorum bilginiz olsun. eğer peeling ihtiyacınız varsa ücret ödemeden evinizde türk kahvesiyle muhteşem peeling yapabilirsiniz.
      sevgiler

      Sil