2/08/2016

ESSENCE LONG LASTİNG GÖZ KALEMİ BERRY MERRY

Asansörlü göz kalemlerini seviyorum.
Kolay uygulanabilir olması, yumuşacık olması, göz kapağımı çizmeden rengini belli etmesi en büyük avantajları.
Tabii ki akmayan bulaşmayan beni gün içerisinde pandaya çevirmeyen çeşitleri bulabilmek en büyük sorun.
Ancak her zamanki gibi beni şaşırtmayan Essence burda da kalitesini konuşturdu.
Hele o renk.
Ben kahve mürdüm arası renklere oldum olası aşığım.
Ela gözleri yemyeşil yapan tonlar bunlar.
Ancak bulabildiğim renkler ya tam kahve ya da mürdüm.
Her ikisinide yansıtan hele içerisinde hafif ışıltılar barındıran bir ton bulmak herhalde imkansız diyordum ki burda devreye Essence Long Lasting Asansörlü göz kalemi serisinden
18 Berry Merry girdi


ESSENCE LONG LASTİNG GÖZ KALEMİ BERRY MERRY




Sürümü yumuşacık.
Tüm gün boyunca sürdüğüm gibi kalıyor. Asansörlü göz kalemlerinde ki en büyük sorun olan göz kapağına bulaşma veya göz pınarlarına dolma olmadı.
Essence Long Lasting Asansörlü göz kalemi 18 Berry Merry
 ancak tek katta bu harika rengi vermiyor.
İki katta süper ötesi bu gördüğünüz renk makyajımı süslüyor.


ESSENCE LONG LASTİNG GÖZ KALEMİ BERRY MERRY



Göz alt kirpik diplerime de kullandım, özellikle akıp akmayacağını test etmek için.
Testimi başarıyla geçti.
Tüm gün tamamen sürdüğüm halde benimle kaldı ta ki, akşam makyajımı temizleyene kadar.
Asansörlü göz kalemleri yumuşak yapılı olduklarından gözünüze sürdükten sonra bir pamuklu çubuk veya minik bir sünger yardımıyla onun üzerinden geçerseniz çok daha net bir çizgi elde edersiniz.
Bir de ben ucunu sivriltmek için küçük temiz bir kağıda yuvarlak hareketlerle sanki açıyormuş gibi sürtüyorum.
Bu sayede ucu sivriliyor ve kuyruk bölümü ince çizgisi çekmem için kolaylık oluyor.



ESSENCE LONG LASTİNG GÖZ KALEMİ BERRY MERRY



Eğer sizlerde mürdüm veya kahve tonlarının karışımı, içerisinde hafif ışıltılar barındıran bu harika  renkli bir eyeliner'ı almak istiyorsanız, mutlaka Essence standına uğradığınızda inceleyin kesinlikle renge sizlerde aşık olucaksınız.


eye makeup



Çünkü gerçekten çok farklı ve bir okadar da kalıcı bir asansörlü göz kalemi
  18 Berry Merry
Essence Long Lasting Asansörlü göz kalemi 18 Berry Merry yaklaşık 5,50-6 TL civarinda, tüm Essence standlarında bulabilirsiniz.

sevgilerrr...

5 yorum:

  1. ben de aldım bu ürünü bugün bakalım ben beğenecek miyim ?

    YanıtlaSil
  2. Ilk seferde renk vermemesi ikinci defa üzerinden gecerken hata yapma riskimi arttiriyor benim, benim beceriksizligim belki de. Ellerine saglik yazin icin tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumuşacık sürümü olduğundan hata yapıp ilk katın düzenini bozma şansınız çok çok az.
      birazcık pratikle rahatlıkla yapabilirsiniz.
      Ben çok zamanında geceleri elimde makyak temizleyici sil baştan yap sürekli çektim eyeliner gözüme şimdi 3 dakikada iki gözümüde bitirebiliyorum.
      dediğim gibi bikaç kez deneyin en güzeli zate eliniz alıştığı anda gözünüz kapalı bile rahatlkla çekebiliceksiniz.
      hiç kendinize öyle kötü yakıştırmalarda yapmayın asla. biz eyeliner çekiyoruz milleti görüyorum bildiğimiz nike logosu yapıyo gözüne bunada şükür diyorum :)))
      sevgiler

      Sil
  3. en sevdiğim bordo kalemim. her makyaja azıcık bir dokunduruyorum farklı bir hava katıyor =) eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sevdiğim renk oldu benimde. herkes nerden aldın diyor markasını soruyor çünkü bu tonlarda hiçbir markanın yok:)

      Sil