4/17/2016

BACKLİNK NEDİR?

Backlink nedir? Backlink Alexa için önemlimidir?

Backlink benim gibi internet seo çalışmalarından çok anlamayan kişilerin anlayacağı dille; bir sitenin içerisinde sizin blogunuz web siteniz yer alıyorsa bu backlink oluyor.
Ancak burda önemli olan nerde ve nasıl yer aldığı.
Size örneklerle anlatmam gerekirse;


BACKLİNK NEDİR





Bir sitede yorum yapıcaksınız yorum kısmında web sitesi bölümüde var o kısmı doldurmadan önce alexa için önemli bir konumdamı ona bakın ve ondan sonra doldurun o bölümü. Buna nasıl bakıcaksınız?
Alexa web sitesine girin ve sıralamasına bakın.Eğer ki 1milyon altındaysa mutlaka web sitenizi ekleyin ve yorumunuzu yapın. Bu sayede botlar sizin web sitenizin orda geçtiğini doğrulayacak ve güzel bir yerde olan siteden, ücretsiz manuel yolla backlinkiniz olucak.
İnternette çok okuyorum ücretsiz backlink verilir diye. Girip incelediğimde 16bin siteye linkiniz gönderilir ücretsiz diyenlerde var. Bunu yapmayın asla.
Bazı blogların mesela backlinklerine bakma şansım oldu 5milyon backlinki olan bloglar gördüm. Ancak alexa onları cezalandırır arkadaşlar çünkü bu hile yoluyla yapılıyor.
Siz emeğinizle bir yerlere gelmeye çalışırken karşınıza böyle tekliflerde çıkabilir lütfen kanmayın inanmayın.
Yukarıda örneklediğim gibi bir sitede denk gelirseniz o zaman elbette alın kendi backlinkinizi. Ancak fazlasını istemeyin. On binlerce siteden backlink almak yerine Pr sıralaması yüksek tek bir siteden backlink almak çok daha mantıklı.
Peki böyle siteleri nerden bulucaz?
Tamamen şans işi. Hiç alakasız bir şekilde bir çekilişe katılırsınız size o backlink olarak geri döner. Çekilişi kazanmaktan daha değerlidir o siteden gelen size backlink.
Bir diğer nokta popüler sitelerde yazılarınızı yayınlamak.
ben şu anda 2 farklı platformda yazılarımı yayınlamaya başladım
İlki gratis'in bloggerlar için olan platformu guzelbakkendine
Yeni başladığım, yazar statüsünde olduğum bloggerlarpaylaşıyor platformu.
Bu iki sitenin benim için önemi çok büyük. Her iki platformda da kalıcı işler başararak hem bloguma faydalı bir değer kazandırıyorum hem de okuyuculara ulaşabilirliğim artıyor.
Ancak burdaki anahtar noktayı asla unutmayın, kaliteli backlink önemlidir. Kaliteli sitelerde kendinizi ve yazılarınızı yazmak tanıtmak önemlidir. Bu imkanı kendinize yarattığınızda çok daha fazla kitleye ulaşma imkanınız olucaktır.
Dilim döndüğünce sizlere backlink ile ilgili bilgimi aktarmaya çalıştım.
Bu konuyu internette araştırırsanız çok daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Ben sadece sizlere  yabancı olduğumuz internet denizinde, küçük bir damla örneği verdim.

sevgilerrr...

3 yorum:

  1. Çok faydali bir bilgi oldu ben her yere yaziyordum hiç dikkat etmedrn. Bakayim bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size faydalı getirisi olabilicek yerlerde olması sitenizin herzaman artısı vardır. birde yeni öğrendiğim bir şey, günde 2 backlinkten fazlasını alan siteler için bir süre sonra google ciddi yaptırımlarda bulunmaya başlıyormuş.
      sevgiler:)

      Sil
  2. Gerçekten severek okudum iyi bir yazı olmuş emeğinize sağlık
    Bende kendimce yazılar yazıyorum www.teknom10.com

    YanıtlaSil