6/30/2016

ZSole Güneş Kremi SPF 50+

50+ SPF Güneş kremi benim hayatımda sürekli yer alan bir ürün. Ben beyaz tenliyim, güneşe alerjim var. Bu yüzden krem seçimim de çok dikkatli olmak zorundayım. Yaklaşık 1 ay önce aldığım ve kullandığım ZSole Güneş Kremi SPF 50+ incelememi anlatmadan önce ;

ZSole-Güneş-Kremi-SPF-50


50 faktör Korumalı Güneş kremi beklentilerim



  • Güneşe çıktığımda cildimi çok ciddi anlamda koruma
  • Cildimde herhangi bir reaksiyona, kızarıklık, kabarma gibi sebep olmaması
  • Yüzümde kullandığımda, yaptığım makyajı bir süre sonra silmemesi
  • Yapışkan bir his kesinlikle olmaması
  • Cildimde gözeneklerimi tıkamaması
  • Bembeyaz bir görüntü vermemesi
  • Cildimi nemlendirmesi


Güneşli günler başladığından beri evdeki herkesle birlikte Limonian firmasından aldığım ZSole  Güneş kremi SPF 50+ ile, güneşten korunuyorum.

Bu ürünü diğerlerinden ayıran ve benim için çok farklı olan iki özelliği


  • Hem yüz için hem de vücut için tek bir ürün kullanabiliyor olmam
  • İki şekilde, hem sprey form hem de krem form olarak iki ayrı başlığa sahip olması
ZSole-Güneş-Kremi-SPF-50


Öncelikle yapısı, bildiğimiz klasik 50+SPF Güneş kremi gibi değilde, daha çok ince yapılı bir krem olarak düşünün. Hem sprey formda, hemde krem olarak yüzümde kullandığımda anında cildim emiyor, beyazlık kesinlikle olmuyor. Çok fazla bekleme süresi gerekli değil, özellikle yüzüme makyajdan öncesinde sürdüğümde 5 dakika geçmeden kayboluyor cildimde.

ZSole-Güneş-Kremi-SPF-50


ZSole  Güneş kremi SPF 50+ sürdüğüm günlerde, kıyafetlerime hiçbir bulaşma yapmadı. Yapısı gereği cildim emdiği için, beyaz bir görüntü olmuyor. Nemlendirme özelliği ile de yüzümde kullandığımda, makyajım için ek bir nemlendirici kullanmama gerek kalmıyor.

ZSole-Güneş-Kremi-SPF-50


Cildim güneş altında kızarır, ancak ZSole  Güneş koruyucu krem SPF 50+ güneşe karşı çok güzel bir kalkan görevi gördüğünden kızarma sorunumu unutuyorum.
Bir de 50+SPF Güneş kremi biliyorsunuz cildi terletir. Ancak ZSole  Güneş koruyucu krem SPF 50+  yapısı incecik olduğu için bu sorunu da yaşamıyorum. Çünkü içeriğinde Alaska Buzul suyu var bu da ekstra bir ferahlık veriyor cilde.
Kısaca iyiki aldığım bir güneş kremi oldu benim için, ZSole  Güneş koruyucu krem SPF 50+.
Eğer sizlerde bu iki farklı kullanım şekline sahip 50+SPF Güneş Koruyucu almak isterseniz
Limonian ZSole  Güneş koruyucu krem SPF 50+

Sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder