8/09/2016

SANTE Organik 24 Saat Etkili Deo Roll-on

Organik ürünler hayatımıza girdiğinden beri, yaşamın tüm alanlarında kullandığımız ürünleri sorgulamaya başladık. Sizlere Ayışığı Organik sitesindeki keşfim SANTE Organik 24 Saat Etkili Deo Roll-on deneyimimi paylaşmadan önce aslında bir roll on diyerek geçtiğimiz ürünle cildimizi nelere maruz bırakıyoruz, onu anlatmak istiyorum.

SANTE-Organik-24-Saat-Etkili-Deo-Roll-on




Gerçek Organik Roll-on Nasıl Olmalı?

Öncelikle ve sadece önemli olan içerik.

Alüminyum Zirconium Pentoclorohydrate  nam-ı diğer Alüminyum bildiğimiz cilt kanseri için davetiye.
Butane (Metal bidonlar içinde az bir basınç altında sıvılaşan, yakıt olarak yararlanılan HC formülündeki hidrokarbür gazı. ) , Propylene glycol , Linalool , Carboxamide , Alpha-ısomethyle ıonone , vanlylyl butyl ether , butyl alcohol, parapen KESİNLİKLE İÇERMEMELİ.
Bayan ürünlerinde alüminyum miktarı ortalama %20 erkek ürünlerinde ise bu miktar ortalama 2 katına kadar çıkabiliyor.
Erkeklerde artan göğüs tümörünün en büyük nedenlerinden biri olarak alüminyumu derinin hapsetmesi ve zamanla birikmesiyle bu kötü hastalığın ortaya çıktığı düşünülüyor.

Kabul ediyorum minicik yazılar, ancak madem organik ürün kullanma taraftarıyız bu minicik yazıları artık okumamız lazım.

SANTE-Organik-24-Saat-Etkili-Deo-Roll-on


SANTE Organik 24 Saat Etkili Deo Roll-on Deneyimim

Sante BDIH Doğal Kozmetik Sertifikalı bir marka. Ayrıca vegan içeriğe sahip, hayvanlar üzerinde kesinlikle test edilmiyor. Son olarak gluten alerjisi olan kişiler için, içeriğinde Gluten bulunmuyor.
Ter kokusunu engellemesine gelirsek, ben haftada 5 gün salonda spor yapıyorum. Çok ciddi ter atıyorum. Kullandığım süre içerisinde zararlı içeriğe sahip diğer roll-on markalarıyla aynı etkiye sahip. Hiçbir ter kokusu olmuyor. Bendeki pudra kokusu olan. Terlediğinizde etrafına pudra kokusu yayılıyor. Kıyafetler üzerinde lekelenme yapmadı, kol altlarımda varlığını unutuyorum.

SANTE-Organik-24-Saat-Etkili-Deo-Roll-on


Eğer sizlerde kendinize organik içerikli roll-on almayı düşünüyorsanız Ayışığı organik sitesinden SANTE Organik 24 Saat Etkili Deo Roll-on almanızı tavsiye ederim. 50ml bir şişede, 35TL fiyata satılıyor.
sevgilerrr...

13 yorum:

  1. Kiyafetlere bulasmamasi benim icin cok önemli tabiki icerikten sonra, buradaki fiyatini merak ettim dogrusu bir gittigimde bakmak isterim. Bu arada haftada 5 gün spor yapabilmen karsisinda saygiyla egildim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bi süredir fazlalaştırdım bende sporu. inşallah güzel sonuçlar alıcam.
      sevgilerimle

      Sil
  2. güzel bir ürün olmalı ki ayışığı organik ürünleri hep güzel eminim bu da öyledir güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. O minicik yazıları keşke daha büyük yapsalar bizde daha rahat okurduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle yazmıyorlar, 12punto şartı getirildi ama kimse uymuyor

      Sil
  4. Bilmediğim bir marka. Organik olması ne iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde yeni tanıştığım bir marka oldu, organik ürünlere tamamen geçiş yapmaya çalışıyorum :)
      sevgilerimle

      Sil
  5. Hiç duymamıştım. Denemeliyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıradan roll-on lar ile aldığımız kimyasallar direkt bedenimizde toplanıyor maalesef:(
      sevgilerimle

      Sil
  6. Markayı bende bilmiyordum ama organikse gönlümü fethetti bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. çok güzel ürünleri var canım:)
      sevgilerimler

      Sil
  7. Great review, Sevda. I am not familiar with the brand. Happy Friday, hun.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil