11/18/2016

En İyi Organik Saç Boyası

Yepyeni çok daha doğal bir saç boyası keşfettim.
Kolora Zero Amonyaksız Doğal Saç Boyası
Detayları ve blog yazıma, videoma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Ödüllü saç boyası Doğal, Amonyaksız Kolora Zero 


Sizlere daha önce Naturigin Organik Saç boyası deneyimimi yazmıştım. Bugün 2.kez uygulamamızı yaptık annemin saçlarına. Ancak görüntüleri ve yeniden deneyimimizi yazmadan önce En İyi Organik Saç Boyası dalında ödül almış Naturigin markasının incelemesini size yapmak istedim.

En-İyi-Organik-Saç-Boyası




Organik Saç Boyası Nasıl Olmalı

Aslında düşülen en büyük hata, başlıklara inanmak ve sonra satın almak. Organik veya bitkisel saç boyası veya kozmetik denildiğinde bunu inceleme gereği duymuyoruz. Bunu yapmadığımız içinde içeriği temiz olmayan saç boyalarına veya kozmetiklere onlarca lira ödüyoruz. Sonrasında alerjik reaksiyon gösterince bana yaramadı diyoruz. Bu en büyük yanlış, özellikle ülkemizde etiketlerle oynama veya ürün başlığı ile insanlar kandırılıyor.

En-İyi-Organik-Saç-Boyası


En iyi organik saç boyası diye lanse edilen bir marka içeriği temiz olmadığı halde bu başlıktan dolayı tercih ediliyor.

Özellikle hamilelikte saç boyası kullanımı için üretilen organik saç boyaları tercih etmek istiyorsanız eğer sertifika arayın. Firmalara soru sormaktan çekinmeyin. Çünkü hamilelikte saç boyası kullanmak eğer gerçek organik içerikli değilse ciddi sakıncaları var.

En-İyi-Organik-Saç-Boyası


Normal zamandan farklı bir süreçte olduğunuz için, hamilelikte saç boyası kullanmak istiyorsanız eğer, lütfen aşağıda logosunu gördüğünüz şekilde ambalajlarda arayın. Bunu gördüğünüzde, firmalara sorun sertifikanızın örneğini görmek istiyorum diye. Zaten size açık olacağım, bir firma bin dereden su getiren, deveyi hendekten 6 kez parende atıp geçirmenizi şart koşarak bu sertifikayı sonunda almışsa eğer tüm sosyal medya hesaplarında web sitelerinde bunu gösterir.

En-İyi-Organik-Saç-Boyası


Bunu paylaşmıyorsa size kaçamak cevaplar veriyorsa eğer kendi paranızla kendinizi zehirlemeyin.
Saçlarımız gene muhteşem oldu. Neden muhteşem çünkü kokusuz olan Naturigin Organik saç boyası 6.0 Rengi uygulama esnasında hiçbir zorlukta çıkartmıyor. Annemin deyimiyle sanki saç kremi sürüyorsun saçlarıma diyor. Öyle bir yumuşaklık oluyor boyandıktan sonra saçlarda.

Renk vermesi beyaz kapatması hakkında ben susuyorum sizler kararınızı verin. Neyken ne olmuş.

Sizlerde saçlarınızı ödüllü En İyi Organik Saç Boyası Naturigin Organik saç boyaları ile boyamak istiyorsanız 39.90TL satın alabileceğiniz adres Ayışığı Organik sitesi. 150-25TL hediye çeki kampanyaları var ve belli limitlerdeki alışverişlerinde tam boy ürün hediye ediyorlar. Şu sıralar 100tl üzeri alışverişlerde hem kargo bedava seçeneği var hem de anne nature cilt kremi tam boy hediye ediliyor.
Sevgilerr..

10 yorum:

  1. Ben saçlarıma röfle yaptırıyorum ve kendi saçlarım da zaten sarı olduğu için hem açma işlemi yapılmıyor hem de diplere boya değdirmiyor kuaförüm. Yine de tabi ki, gebelik durumu olsa boya seçimimde hassas olurum. Teşekkürler güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) diplere gelmiyorsa çok ciddi sorun olmuyor ama bu tarz tam boyamalarda saç dipleri aracılığıyla geçebiliyor kana
      sevgilerimle

      Sil
  2. saçlar boyandıktan sonra ne güzel olmuş organik saç boyası da cabası sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel sonuç veriyor, annem nerdeyse 30 seneden fazladır boyar saçlarını ondan onay aldım öyle yazabildim :)
      sevgilerimle

      Sil
  3. saç boyamayı sırf kokusundan dolayı sevmiyorum
    demek ki bu ürünü kullanmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan evde annem saçlarını boyarken ben çıkar giderdim. Çünkü kendime yapılmadığı halde hapşırık krizine giriodum üzerine baş ağrısı.
      Naturiginde gram koku yok saçlarda asla kötü bir koku yok.
      denersen mutlaka kulaklarımı çınlatıcaksın :)))
      sevgilerimle

      Sil
  4. ben de saçlarımı kendim boyuyorum, belki deneyebilirim ama renk tutmazsa diye çekincemden değiştiremiyorum boyamı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte o risk canım, ama ilk defada tutmasada ikincide oturur mutlaka
      sevgilerimle

      Sil
  5. SAÇLARIN ÇOK YIPRANMIŞ SANIRIM ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlarım değil annemin saçları, 35 senedir kimyasal boya ile boyanınca maalesef ne kadar bakım ürünü kullanılırsa kullanılsın düzelmesi yavaş olucak. ancak eskiye oranla çok daha iyi durumda diyebilirim.
      sevgilerimle

      Sil