12/12/2016

Ayışığı Organik Alışverişim ve Denenecekler

Yılbaşı için kendime küçük bir alışveriş yapmak istedim. Ayışığı Organik Alışverişim ve Denenecekler yazımda hem aldıklarımı hem de her seferinde tester dostu bir firma olduklarını belirtmeyi unuttuğum için sizlere gönderilen minik numuneler ve hediyeleri de ayrıca paylaşacağım.

ayisigi-organik-alisverisim-ve-denenecekler




Sodasan Organik bulaşık deterjanı Portakal özlü hassas ciltler için olanı aldım kokusu muhteşem. Yalnız annenizi alıştırdığınızda böyle organik bulaşık yıkama ürünlerine evdeki diğer ürünlerle yerleri felan silmeye başlıyor bilginiz olsun. 500ML boyu 14.50TL

Sodasan Organik Sıvı Sabun Romantic Rose içeriğinde kullanılmayan maddeler çok ilgimi çekti çok kısa zamanda zaten yazısı gelicek sizlere.  250ML boyu var ve 23TL

ayisigi-organik-alisverisim-ve-denenecekler


Sante Organik Sıvı Eyeliner 03 Göz Kamaştıran Siyah stokta kalan son ürünü aldığım için hiç pişman diilim 😊 Fırça yapısı çok güzel 52TL fiyatı var.

Bioplante Kahverengi Göz Kalemi. Ya benim neden hiç kahverengi göz kalemim yok diye geçen gün bakmıştım. Hatta o kadar siyah var yeşil bile var hatta mavi bile var kahverengi göz kalemim yoktu. Fiyatı 19.90TL

Bioplante Bamboo Diş Fırçası 18TL

Bioplante tarçın tadında diş macunu, enteresan değilmi tarçın aroması var diş macununda, önceki alışverişimde bana tester gelmişti çok sevmiştim tadını. 75ML 19.50TL fiyatı

ayisigi-organik-alisverisim-ve-denenecekler


Sodasan Vanilyalı Sabun malum yüz sıkılaştırıcı maske yapıyorum halen, bu organik sabunla devam etmeye karar verdim. Fiyatı 11TL

Matcha çayı nerede satılır diye araştırıyordum, Ayışığı Organikte bulunca denemek istiyordum zaten sonunda bir cesaret aldım. Bir sürü tarifte buldum. Fiyatı 28TL 50gr

ayisigi-organik-alisverisim-ve-denenecekler


Bütün aldıklarım bunlar gelelim neler tester olarak geldi  en sevdiğim kısım bu oluyor paketlerimde

ayisigi-organik-alisverisim-ve-denenecekler


Bana alışverişimden sonra mail attılar far olarak refill kullanır mıyım diye sordular. Bende elbette kullanabileceğimi ilettim. Renk tercihimi sorduklarında Yeşil çıktı ağzımdan. Ben ama beklemiyorum bir şey açık söylüyorum. Aslında bana Anne Nature tam boy cilt kremi hediye edilecekti. Çünkü 150TL üzeri alışverişlerinde o şu anda kampanya dahilinde gönderiliyor. Ancak elimde çok fazla cilt kremim olduğundan ben istemediğimi bildirdim not kısmında alışverişimin. Buna karşılıkta bana anladığım kadarıyla benzer fiyatta başka bir ürün hediye etmek istediler. Çok teşekkür ediyorum

Paketimde ilk gördüğüm SANTE Organik Göz Farı (Trio 3 Renk) (04 Doğal Yeşil) refill farlarım oldu. Nasıl yumuşacık bir yapısı var renkler nasıl güzel. Sürmeye kıyamam ki ben şimdi onları.
Bu aşağıda gördüğünüz minik diş macunu testerları bana tüm alışverişlerimde geldi. Ben çok seviyorum onları, çünkü dışarıya çıkarken minicikler zaten atıyorum çantama. İhtiyacım olduğunda diş macunum yanımda.

İva natura cilt kremi testerlarım

Sante Goji Berry kokulu el kremim. Ben bu kremi daha öncede denemiş çok sevmiştim. Ama bitirdikten sonra yazmayı unuttum ve atmıştım. Çok sevindim hediyelerim arasında görünce.

Ayrıca bu minik numunelerin gönderimi asla bana veya bloggerlara özel bir durum değil. Aramızda kalsın sırf bunu test etmek için annem adına 1 kez sipariş verdim. Bana nasıl ilgili ve alakalı davranılmışsa annem içinde aynı şekilde davranış söz konusu oldu.Onada gayet sağlam bir pakette minik hediyeleriyle birlikte geldi.

Ayışığı Organik Alışverişim ve Denenecekler listemin şimdilik hepsi bu oldu. Müşterilerine yaklaşımları gerçekten çok iyi en sevdiğim ve güvendiğim firmaların başında geliyorlar.
Sevgilerrr.


4 yorum:

  1. Ne kadar güzel şeyler almışsınız :)) Mutlu günlerde kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim. Tester cok seviyorum bir sürü ürün deneyebiliyorsun.

    YanıtlaSil