7/03/2017

HIZLI Makyaj Yapma teknikleri

Bir yere gideceksiniz ama erken kalkmayı unuttunuz veya son dakika dışarı çıkmanız lazım makyaja uzun süre vakit ayıramayacaksınız. O zaman HIZLI Makyaj Yapma teknikleri geliştirmeniz lazım benim gibi. Son dakika makyajım genellikle en güvendiğim ürünlerle beni uzun saatler idare edebilecek ürünlerden oluşuyor. Aşağıda sizlere hepsini detaylıca yazıyorum. Hemde sizlerin acil durum makyajınızda neler var paylaşırsanız sevinirim.

hizli-makyaj-yapma-teknikleri

HIZLI Makyaj Yapma teknikleri




Öncelikle hemen cildimi nemlendiriyorum. Bunun için hem nemlendirici hem serum kullanıyorum. Cildim anında nemlensin ve üstüne rahatlıkla makyaj yapabileyim.

Sonrasında yüzüme sıcak yaz günlerinde hem beni korusun hem de renk eşitleme sağlaması için Limonian Perfect BB Cream veya Dermoskin Bb krem ikisinden birini kullanıyorum.

hizli-makyaj-yapma-teknikleri


Göz altlarım için essence high covering concealer veya Lavera Organik Kapatıcı kullanıyorum

Göz kapağıma lavera organik göz bazı ve wet n wild brulee ile eşitliyorum.

hizli-makyaj-yapma-teknikleri


Ardından Logona organik siyah göz kalemi ile ince bir hat ve dağıtıyorum bazen olduğu gibi keskin simsiyah bırakıyorum.

Sonrasında mascara elime hangisi gelirse l'oreal voluminous carbon black mascara veya gosh boombastic ile gözlerimi belirginleştiriyorum.

hizli-makyaj-yapma-teknikleri


En son olarak Limonian showking - renk değiştiren ruj (mavi rengi) sürüyorum. İşte bitti makyajım. Toplam 5 dakikada hazırım.

hizli-makyaj-yapma-teknikleri


Sizlerin HIZLI makyaj Yapma teknikleri benimkisi gibi hem kolay hem güvendiğim hem de gün boyu taşıyabilecek ürünler mi? Bir çok kişiye ilham olalım o zaman hepimiz bloglarımızda bu tekniklerimizi paylaşalım ne dersiniz?
sevgilerrr

5 yorum:

  1. bb kremler benimde kurtarıcım oluyor böyle zamanda ... bir allık ve rimel ... bende hazırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları lütfen hızlı makyaj malzemelerim postu hazırlayıp bizim gibi merak edenler ne yapabiliriz diyenler için blogunda yazar mısın?
      Forumlarda kişiler çok merak ediyor güvenilir malzemeleri :)
      sevgilerimle

      Sil
    2. yazarım tatlım ama bir şu sıcaklar geçsin ... yazacak çok konu birikti :)

      Sil
  2. Lavera kapatıcıyı çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil