10/23/2017

Organique Natural Energizing Şampuan

Saçlarımda hacim yok diye üzülmek yerine ben her zaman çözüm bulma taraftarıyım. Şampuan içeriklerde olan Paraben, PEG, SLES, SLS, ALS, etanolamin ve silikon bu maddeler saç yüzeyinizde birikerek ağırlaştırma yapar. O saçlarınızın ışıltısı kaybolmuşsa eğer içeriklerde bu maddelerden biri bile varsa eğer o şampuanı süngerlerinizi ve fırçalarınızı temizlemek için kullanın. Ben bir süredir Organique Natural Energizing Şampuan kullanıyorum. İçeriğinde zararlı kimyasallar yok. Bu kimyasallar olmadığı için farklı bir şampuan deneyimi oluyor. Neden ve nasıl bir şampuan olduğunu Organique markasının sizlere bu blog yazımda anlatmak istedim.

organique-natural-energizing-sampuan


Organique Natural Energizing Şampuan

Markanın 17 yıllık bir geçmişi var. Polonya’da en çok satan organik içerikli markası, ayrıca hayvanlar üzerinde kesinlikle test yapmayan bir politikaları var.



Organique Natural Energizing Şampuan köpürmüyor. Bunun nedeni içerisinde köpürtücü petrokimyasal kullanılmaması. İlk kullandığımda çok fazla ürün aldım elime ve arındırması bu yüzden zor oldu saçlarımdan. Sonraki yıkamamda saçlarımı normal kullandığım ölçüde aldım. Birde dip not olarak şampuanınızı kullanmadan önce çalkalamanız lazım. Çünkü içeriğindeki aktif yağların birbirine karışması gerekiyor.

Energizing Şampuan Solgun, mat, kuru saçlar için hacim verici etkisi çok başarılı. Asla saçlarım sönük değil. Guarana özüyle papaya özü içeriyor. Deniz yosunu özü ile de saç yüzeyindeki kırık oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor.

Özellikle ince telli, hacimsiz saçlarınız varsa ve içeriği temiz bir şampuan arıyorsanız Organique Natural Energizing Şampuan Ayışığı Organik sitesinde %30 indirimle 59TL yerine 41.30TL satılıyor. Şişe boyutu 250ML ancak çok az miktar kullandığınız için benim gibi çok uzun saçlarda dahi 1 aydan fazladır halen şişemin yarısına gelmedim.
Sevgilerrr.

4 yorum:

  1. Arastirayim ben de organik sampuanlardan genelde memnun kalamadim ama bu markayi denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lavera, organique, urtekram markalarının organik şampuanlarını dene canım mutlaka memnun kalırsın

      Sil
  2. saool bilmiyodum iyi oldu deneriim :)

    YanıtlaSil