11/11/2017

Gitti Gidiyor ve N11 Arasındaki Farklar

Gitti Gidiyor ve N11 biliyorsunuz ülkemizin en büyük alışveriş siteleri. Her aradığınızı içinde bulabiliyorsunuz. Ancak işleyiş tamamen farklı. N11 üzerinden nedense ben alışveriş yapamıyorum çünkü banka kartlarıyla alışveriş yaptırtmıyor. Müşteri hizmetleri zaten size doğru düzgün cevaplar vermez asla bir çok kişide duyduğum satıcılarla yaşanılan sorunda kendinizin çözmeniz lazım. Bu yazımda Gitti Gidiyor sitesinin N11 sitesinden neden farklı olduğunu bizzat alışverişler yapan bir kişi olarak anlatmak istedim.

gitti-gidiyor-ve-n11-arasindaki-farklar


Gitti Gidiyor ve N11 Arasındaki Farklar

N11 sitesinde bir muhatabınız yok sizin. Müşteri temsilcisine bağlanırsınız size bildiğiniz cevapları verir kapatır ekranı. Aşağıda görebileceğiniz gibi. Gitti gidiyor ise yazdığınız her sorunun arkasında durur. Zaten Gitti Gidiyor biliyorsunuz Ebay şirketi kurumsallığı bu yüzden.

gitti-gidiyor-ve-n11-arasindaki-farklar


gitti-gidiyor-ve-n11-arasindaki-farklar


Örnek olarak bir alışverişimde satıcı ürünü gönderdiği halde elime ulaşmadı. Hemen yazdım ve anında paramı dondurdular. Ben onlara onay verene kadar. Ayrıca satıcıyla iletişime geçtiler ki ben geçmedim onlar geçtiler ve bana siparişimin nerede olduğunu detaylı anlattılar sonrasında ürünüm geldiğinde teslim aldığımda gene yazdılar teslim aldımmı diye.

N11 sıklıkla çekler yayınlar biliyorsunuz ama ne hikmetse hepsi sürekli tükendi gözükür. Gitti gidiyor ise direkt hesabınıza tanımlar siz alışveriş yapsanız da yapmasanız da o çekler eğer varsa zaten sizin hesabınızdadır yani boşa ekran görüntüsü yoktur. Yani çek indirimleri sizin 3-5 kişiyle sınırlı değil tüm üyeleri eşit şekilde yararlanır.

Gitti gidiyor sitesinde belirli limitte 6 ayda alışveriş yaptığınızda kazananlar kulübü üyesi olursunuz. Bu sayede hem daha özel indirimlerden faydalanırsınız hem de sizin özel bir müşteri olduğunuzu satıcılar görürler.


Ben gitti gidiyor sitesinden 5 yıldır alışveriş yapıyorum 1 kez bile sorunla karşılaşmadım. N11 sitesinden ise alışveriş yapamıyorum çünkü koskoca site alışveriş imkanı vermemek için müşterilerine her türlü zorluğu gösteriyor.

1 yorum:

  1. N11 üzerinden hiç alışveriş yapmadım ben ama bir arkadaşımda tıpkı sizin gibi sürekli sıkıntı yaşadı şimdi birde sizden duyuyorum.

    YanıtlaSil