1/02/2014

Astroloji 2014

Neredeyse tüm astrologlar 2014 ile ilgili düşüncelerini yazıp bloglarına veya kendi sayfalarına veya çeşitli sosyal paylaşım siteleri üzerinden yayınladılar.Hepsini dikkatli bir şekilde okuyunca o kadar aynılar ki sanki birbirlerinden kopyala yapıştır yapmışlar arada birkaç kelimeyi cümleyi değiştirmişler kısaca gene boşuna okumuş oldum.
Ben bu konuda kendimi şanslı hisseden azınlıktayım diye görüyorum ama.Benim anlayabileceğim dilde yazan , tutulmaların bile harfiyen benim burcuma yükselenime göre etkilerini gözden geçirmem için detaylı yorumlayan yazım şeklini dökümanlarını keyifle okuduğum ya acaba burda ne demek istedi tamam merkür geri gidince venüsle karşılaşmışta bana ne oluyor ki o zaman demediğim çünkü böyle bir etki varsa eğer burcum üzerinde bunu anlatan bir Astolog takip ediyorum. Kendisi hem facebook sayfasında haftalık yorumlarda bulunuyor https://www.facebook.com/TalinAgdere hem kendi bloğunda yıllık olarak bizlerin burçlarını detaylandırıyor.Ayrıca herhangi bir tutulma döneminde özel yazılar kaleme alıp bizleri bu konuda bilgilendiriyor. Bloğu http://astrotalin.blogspot.com/2013/12/2014-yilina-genel-bakis.html buradan sağ taraftaki index içinden kendi burcunuzu yükseleninizi okuyabilirsiniz. Ayrıca önce belirttiğim gibi tutulma zamanlarında veya gezegenlerin hareketlerinin değiştiği zamanlarda da tekrar burçlar üzerindeki etkilerini okuyabilirsiniz.

sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder