5/10/2014

Rival De Loop Maske Zeytinyağlı

Geçmiş yazılarımdan cildimin ne kadar sorunlu olduğunu az çok anlatabildiğimi düşünüyorum.Cildimin Nem maskesi ihtiyacı için bir arayış içindeydim.Hazır Anneler günü indirimleri açıklanınca her zamanki gibi Rossmann indirim konusunda farkını ortaya koyduğunu görünce soluğu mecidiyeköy şubesinde aldım.Bayağı bir alışveriş yaptım sabah saatinde gittiğim içinde şubede henüz yoğunluk başlamamıştı.Şubedeki harika bir şekilde beni bilgilendiren ilgilenen görevlilere nem maskesi ihtiyacım olduğunu söyleyinde bana Rival De Loop Maske Zeytinyağlı olanını önerdiler.Cildimin ama hassas olduğunu redness olduğunu hatırlattığımda mutlaka deneyin pişman olmayacaksınız dediler.
Zaten indirimde olduğu için (1,99tl) 2 tane aldım.16ML'lik ambalajda satılıyor.2x8ml şeklinde.
Akşam makyajımı temizledikten sonra yüzümü bir güzel yıkadım ve paketimi açıp yüzüme sürdüm.Yüzümde hafif bir yanma oldu ilk önce aynanın karşısında ama sürekli kendime bakıyorum eğer kabarma olursa hemen yıkıycaktım.Yanma yerini serinlemeye bıraktı zaten bu maskeyi yüzünüzden temizlemiyorsunuz.Bir süre sonra yaklaşık 5 dakika içinde cildiniz maskeyi emiyor sizede kalanını cildinize yedirmek kalıyor.
Maske 10 dakika bile dolmadan cildimde yokoldu.Kızarıklığım çok azda olsa vardi ki ben yüzümü suyla bile yıkasam cildim hemen kızarır.Ama cildime verdiği yumuşaklığı tarif edemem.Daha ilk kullanımda bile yumuşacık bir cildim oldu.Sabahları uyandığımda gergin bir ciltle uyanırdım bu sabah bunu yaşamadım.
Ayrıca 1 paketinin yarısı olan 8ML çok fazla geliyor tek kullanım için kalanını bende küçük bir kaba boşalttım en az 3 kez daha kullanabilirim.
Cildinizin neme ihtiyacı varsa koşun bir rossmann mağazasına ve Rival De Loop Maske Zeytinyağlı 'dan 1 tane alın.Deneme amaçlıda olsa kullanın.Benim kadar hassas bir ciltte bile güzel sonuçlar alındığına göre sizlerde çok daha güzel sonuçlar verir muhtemelen.
sevgilerrrr...
Rival De Loop Maske Zeytinyağlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder