7/31/2014

NİVEA PURE & NATURAL NEMLENDİRİCİ GÜNDÜZ KREMİ (KURU VE HASSAS CİLT)

Öncelikle sitesinden vadedilenlerle başlıyalım ;
Yeni NIVEA® VISAGE Pure & Natural serisi, güvenilir cilt bakım uzmanlığı ile cildinizle uyum içerisinde çalışan doğal ve etkili içerikleri birleştiriyor. Fas'ta üretilen güzelleştirici etkiye sahip Argan Yağı ve Papatya da dahil olmak üzere içeriklerin %95'i doğaldır.

NASIL ETKİ EDER

Düzenli kullanıldığında, etkili nemlendirici gündüz kremi:
*Doğal bir yumuşaklık ve pürüzsüz bir cilt verir.
*24 saat boyunca yoğun nemlendirme ve yatıştırma sağlar.
*Cilt doğal sağlıklı ışıltısını geri kazanır.

Bu kremimi ben herzamanki gibi indirimleri takip ederek aldım ilk şişemi.Yaklaşık 14 lira gibi bir rakama geldi bana.Normal satış rakamı bazen 32liraya kadar çıkabiliyor aman dikkat.Hele watsons kartınız varsa içinden çıkan indirim çeklerini benim gibi kullanmışsanız (%20) artı indirim %40 toplamda %60 indirimle bayram alışverişimde bitmek üzere olan kremimin yedeğinide aldım.
Krem çok hoş bir yumuşaklık veriyor cildime ama yeterlimi asla değil eğer tek başına kullanmışsam ve üzerine makyajımı yapmışsam en fazla 4 saat içinde cildimde pullanma başlıyor.Ancak altına Avon losyonumu uygulamışsam bana günü rahat geçirmemi sağlıyor.
Cildim malum kuru ve hassas niveanın müşteri hizmetlerine danışıp özellikle bana önerildiği için deneyimlemek istedim
Ben ürünü gerçekten düzenli olarak kullanıyorum nerdeyse 2 aya yakın oldu.Cildimde henüz öyle çok büyük bir iyileştirme vs gözlemlemiyorum.Belki ikinci şişemi bitirdiğimde bir değişiklik olabilir o zaman elbette sizlerle paylaşıcam bunu.

sevgilerrr..




ps: Bayram indiriminden aldığım 2.kutum 17.09 itibariyle  neredeyse yarılandı ancakkkk
HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YOK CİLDİMDE!!!
KURULUK SORUNUM HALEN CİDDİYETİNİ KORUYOR
PULLANMA ŞİKAYETİM DEVAM EDİYOR
CİLDİMİN NEM İHTİYACI MAALESEF HALEN CİDDİYETİNİ KORUYOR
KISACA VAADEDİLENLER KONUSUNDA KESİNLİKLE SINIFTA KALDI
NİVEA :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder