10/31/2014

Kaşmir Maske ( nem,yumuşaklık ve pürüzsüzleştirici )

Merhabalarr

Cildimin kuruluğu ciddi bir safhaya ulaştı artık.Nem maskelerini bu yüzden demeye başladım tekrar çeşitli markaların.Rossmann'dan almış olduğum nem maskeside gerçekten çok güzel ancak maalesef kış aylarının başlangıcından dolayı özellikle hava şartlarındaki dengesizlik benim cildimi de vurdu ve maskemin bana vermiş olduğu his yetersiz kalmaya başladı.
Çeşitli markaların nem maskelerini deneme amaçlı kullandım niveanın maskesi cidden cildimde kesinlikle istediğim sonucu vermedi.Nemlendirmesi bir yana cildim kabardı ve kızardı.
Marka denemelerimden açıkçası bu tarz sorunlar yüzünden çok fazla korkmaya başladım.Ancak korkum merakıma yenik düştü herzaman.
İndirimler birbiri ardına olunca kozmetik mağazalarında bende sürekli bir keşif halindeyim.
geçtiğimiz ay gene böyle bir keşif anımda şans eseri istediğim maskemi buldum.
Maskemizin ismi Kaşmir Maske markası Murnauers.
Eminim bir çoğunuz bu maskeyi rafta gördünüz ancak gerek markayı tanımadığımız gerekse fiyatı ucuz diye amann cildime bunu sürmeme ne gerek var ki mahfeder düşüncesiyle almadınız
Şimdiden söylüyorum nem maskelerini unutun nem maskesinden sonra cildim neden kadife gibi olmuyor cümlelerini unutun.
Maskeyi cildinize fazla kalın olmamakla beraber sürüyorsunuz yaklaşık 10 dakika bekletiyorsunuz.Daha sonra Bebak Makyaj Temizleme Mendili ile cildinizi nazikçe kalan maskeden arındırıyorsunuz.
Sonuç mu?
Sonuç kadife gibi yumuşacık bir cilt
Nemlenmiş gerginlik hissinden kurtulmuş yumuşacık pamuk gibi yeni cildinize hoşgeldin diyorsunuz.
Benim cildimin ne kadar sorunlu olduğunu geçmiş yazılarımdan biliyorsunuz.Aşırı derecede hassas kızarıklık sorunu sürekli olan bir cilt.Ama bu maske kesinlikle cildimde bir reaksiyona sebep olmamakla beraber artık hiç olmadığı kadar yumuşacık.
Maskeyi isterseniz günlük nemlendirici niyetine bile uygulayabilirmişsiniz.Ancak ben 3-4 günde bir yapmayı tercih ediyorum.
Kesinlikle rafta o şeker mor renkli paketlerini gördüğünüz alın ve deneyin.Kesinlikle pişman olmayacaksınız.İlla çok paralar dökülmesine gerek yok cildinize iyi bakmak için.Bazen ucuz olan ürünlerde gerçekten istediğiniz sonuçları alabilmeniz için yeterli olabilir unutmayın.
Maskenin fiyatı indirimsiz yaklaşık 3-3,5tl civarında indirimlerde 1,5tl'ye bile bulabilirsiniz.Watsons,rossmann ve gratis mağazalarında
sevgilerrr

Kaşmir Maske ( nem,yumuşaklık ve pürüzsüzleştirici )

Kaşmir Maske ( nem,yumuşaklık ve pürüzsüzleştirici )


Kaşmir Maske ( nem,yumuşaklık ve pürüzsüzleştirici )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder