11/03/2014

Flormar Eyeliner Pen

Merhabalarr

Bir göz makyajında en önemli ilk unsur kullandığınız göz kalemi veya eyeliner'ın kalıcı olmasıdır.
İkincisi istediğiniz rengin gerçekten yoğun olarak gözlerinizde yer alması.Mesela siyah bir eyeliner kullanıyorsanız eğer bu kömür karası hele bir de mat olursa gözlerinizin çok daha güzel gözükmesine sebep olur.
Hele birde yanında hassas alerjik gözleriniz de herhangi bir reaksiyona sebep olmamışsa deymeyin keyfinize.
Benim bu zamana kadar denediğim eyeliner çeşitlerinden (the balm'dan tutun essence'ye kadar yaklaşık 6 adet) renk olarak ilk sürdüğümde sadece essence gerçekten siyah olarak duruyordu.Ancak water proff olduğu halde en fazla 2 saat sonra akma yapıyordu ki bu bir göz makyajında en kötü durumla beni başbaşa bırakıyordu.
Bu yüzden uzun zamandır göz kalemlerine yönelmiştim ancak ben kömür karası mat bir eyeliner istiyordum.Bir de elbette beni gün içinde yarı yolda bırakmaması gerekiyordu.
Geçtiğimiz günlerde alışverişimde Flormar standındaki görevli bana Flormar Eyeliner Pen'i tavsiye etti hazır indirimde mevcutten alıp denemek istedim.Elime denediğimde gerçekten simsiyah gözüküyordu buda çok hoşuma gitti.
Dün ve bugün yürüyüşe çıkarken kullandım özellikle, çünkü yürüyüş esnasında terliyorum ve eğer akma yaparsa gözlemlemem kolay olsun istedim.Kesinlikle gözlerimde akma yapmadı.Sabah yaptığım makyajım aynen beni akşama kadar idare etti.
Gözlerimdeki duruşu gerçekten uzun zamandır hasret kaldığım mat kömür karası.
Flormar Eyeliner Pen

Yukarıda da gördüğünüz gibi tamamıyla bir mat bitişi var.Kuruma süresi gerçekten çok kısa saniyeler içinde gözünüzle bütünleşiyor bekleme derdim olmadı sürdükten sonra.
Ayrıca gerçekten çok ince bir keçe ucu var ve buda istediğiniz kalınlıkta sürmenizi sağlıyor.Her türlü oynama yapabilmeniz için gerçekten büyük kolaylık.
Flormar Eyeliner Pen

Benim almış olduğum FLORMAR EYELİNER PEN NO:600 watsons,gratis mağazalarında bulabilirsiniz.Fiyatını yanlış hatırlamıyorsam eğer yaklaşık 8 TL  olmalı.%50 civarı indirimlerde gerçekten çok çok uygun fiyata geliyor.
Eğer Sizde benim gibi mat bitişli,kolay kuruyan, gün içinde akma problemi yaşatmıyacak bir eyeliner arıyorsanız Flormar Eyeliner Pen'i bulduğunuz yerde kaçırmayın derim size.

Flormar Eyeliner Pen

sevgilerrr..


Dip Not : En önemli sorun diğer bloglarda okuduğum kadarıyla bu tarz keçeli kalemlerin kuruması.Benim Nerdeyse 1 yıla yaklaşan keçe uçlu eyelinerlerim var hiçbirinde kuruma vs yaşamıyorum neden?
ÇÜNKÜ ONLAR MAKYAJ MALZEMELERİMİN DURDUĞU KUTUMDA DEĞİL AYNAMIN ÖNÜNDE ONLARA AİT BARDAĞIN İÇİNDE UÇ KISIMLARI AŞAĞIYA BAKICAK ŞEKİLDE DİK OLARAK BENİM ONLARI KULLANACAĞIM ZAMANI BEKLİYORLAR.
Mantık olarak bakarsanız bunlar tükenmez kalem değil içlerindeki materyal çok katı formda değil bu yüzden eğer sürekli yatar durumda veya ters olarak dururlarsa bir süre sonra keçe uçları kuruyacaktır buda içerisindeki ana renk veren malzeme olan eyelinerina zarar vericektir buda siz elinize aldığınızda artık renk vermeyen kupkuru bir eyeliner pen'iniz olmasıyla başbaşa kalıcaksınız demektir.
Benim almış olduğum bütün eyelinerlerim herzaman aynamın önünde bardağa uç kısımları gelicek şekilde saklanırlar.Emin olun istediğiniz kadar zaman geçsin asla ve asla kurumazlar bu şekilde :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder