3/05/2015

Maybelline Color Tattoo 24hr 05-Eternal Gold

Maybelline markasının bir süre önce çıkartmış olduğu Color Tattoo serisindeki gold rengine uzun zamandır göz koymuştum.Geçtiğimiz günlerde alışverişe çıktığımda 7,45 etiketini gördüğümde şişli'de bir kozmetik mağazasında artık almam lazım dedim ve aldım.İyikide almışım dedirtti bana o günden beri.Bir krem far hiçmi çizgilenme yapmaz hiçmi bulaşmaz akmaz.Kesinlikle gözünüze sürdüğünüz gibi tüm gününüzü çıkartıyor.Ayrıca üzerine sürdüğünüz eyeliner veya göz kaleminizin gerçekten kalıcılığını arttırıyor.Gün boyu acaba aktımı acaba bulaştımı veya üzerinden geçmelimiyim sıkıntısı benim için tarih oldu.24 saat dayanıp dayanmadığını test etmedim ama rahatlıkla bana 8-9 saat boyunca aynalardan uzak rahat  günler geçiriyor Maybelline Color Tattoo 24hr.
Kremsi yapısıyla göz üzerinde rahatlıkla yüzük parmağımla uygulama kolaylığı var.Elimden daha sonra silmek istediğimde makyaj temizleme sütü kullanmam gerekiyor çünkü resmen elimde minik parıltıları kalıyor.İçerisinde gold simler barındırıyor ama bariz ben burdayım şeklinde değil.Eğer ince tabaka halinde uygulanırsa gün içinde rahatlıkla kullanılabilir.Ama gece bir yere gidicekseniz 2 kat şeklinde sürdüğünüzde tam bir gece makyajı zemini hazırlıyor size.Üzerine farklı tonlarla gölgelendirme rahatlıkla yapabiliyorsunuz krem formlu olduğu için karıştırma ve gölgelendirmeye çok müsait.
Kısaca benim gibi krem farlara meraklıysanız eğer indirimleri takip edip rahatlıkla 8-10tl civarında alabilirsiniz.
sevgilerr...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder