7/10/2015

MARİA NİLA SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ DENEYİMİM

Maria Nila firması geçtiğimiz günlerde instagram ve facebook sayfalarında denemek için ürünlerinden hediye etmek istediklerini duyurdular
Yurt dışında birçok ünlünün bu markanın saç bakım ürünlerini kullandıklarını okuduğumdan dolayı bende denemek istedim.
Herkese aşağıda da görselini görebiliceğiniz gibi 100ml şampuan ve 100ml saç kremi seyahat boyu gönderildi

MARİANİLA


2 kez deneme fırsatım oldu
İlk kullandığımda düşünmeden normal saç bakım rutinimde denedim
Saçlarımı yıkadım şampuanladım ve kurutma aşamasında saç bakım spreyimi ve saç bakım yağımı kullandım
Saçlarım inanılmaz bir hızda yağlandı ben de acaba saç bakım spreyim fazlamı geldi dedim ve 2. kullanımımda saç bakım spreyimi ve saç bakım yağımı kullanmadan saçlarımı kuruttum ve şekillendirdim
İnanılmaz bir şekilde yumuşacık ışıl ışıl saçlarım oldu
Ben bu zamana kadar saç bakım ürünleri kullandıysam eğer Maria Nila nedir Maria Nila gerçek saç bakım ürünüyse eğer ben bu zamana kadar ne kullandım
Bugün 3.günüm saçlarımı biraz kestirmem gerekiyordu
Kuaförüme gittim saçlarımı taradığında ilk sorduğu ne kullandın saçlarında büyük değişiklik var
Benim saç bakım ürünlerine ciddi merakım olduğunu biliyor ona Maria Nila ürünlerinden bahsettim inanamadı bir şampuan ve saç kremiylemi bu yumuşaklığı ışıltıyı elde ettin dedi :)
Kısaca benim gibi bir Aslan kadınını mutlu etmek istiyorsanız ona mutlaka Mari Nila serisi ürünlerden alın
Biz aslan kadınları saçlarımızla ışıldarız
Eğer saçlarımız sağlıklı ışıl ışılsa hiçbirşeyin önemi kalmaz mutluluğumuz da özgüvenimizde tavan yapar
Maria Nila
Beni bu harika bakım ürünleriyle tanıştırdığı içinde kocaman teşekkür ederim
Yakında satışlarına Trendyol aracılığyla başlıyacaklarının haberinide almış buluyorum aramızda kalsın :)
sevgilerrr...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder