12/01/2015

GOSH QUATTRO EYE SHADOW İNCELEME

Ben çok koyu göz makyajı yapan kullanan bir kişi değilim
Yapanlara hayranlık duyuyorum ama zaten beyaz tenliyim
Birde koyu göz makyajıyla kocaman gözlerimi iyice ön plana çıkarttığımda bu kızın yüzü gözdenmi ibaret bakışlarına maruz kalıyorum
Far paletlerinin içerisinde ama nedense mutlaka ciddi koyulukta renkler oluyor
Bunlarıda elbette değerlendiriyorum
Mesela onları ıslattığım eyeliner fırçası ile gözüme eyeliner olarak kullanıyorum
Emin olun çok güzel ve kalıcı oluyor önemli olan çok ıslatmamak fırçayı
Gelelim benim gibi koyu renk göz makyajı yapmayan ama bir türlü tüm paletini kullanamayan çünkü koyu renklerle arası iyi olmayan azınlık kesim için yaptığım keşfime
Paleti gördüğüm anda ağzımdan çıkan cümle
Kıymetlimissssss
Şeklinde oldu

gollum



Kendimi bi an Yüzüklerin Efendisi Volume 46 Gollum'a bürünmüş şekilde hissettim
Elime aldığımda hissettiklerimi bi Gollum anlayabilirdi:)
Gelelim benim Kıymetlimisss paletime
Gosh Quattro Eye Shadow Q 22 DriftWood
Palet 4 toprak renginden oluşuyor
İçerisinde bir aplikatör mevcut ancak ben aplikatör kullanmıyorum
Far fırçalarıyla dağıtmaktan hoşlanıyorum
Renkleri anlatmam gerekirse

gosh cosmetic
flashlı çekim


İlk sırada
Göz kapağımı nötrlemek amacıyla kullandığım mat tonda tam bir ten rengi
Hepimizin rafları talan ettiğimiz Brulee fara çok ciddi bir alternatif
Hemde çok tozutmuyor
İkinci sırada
Tam bir sütlü kahve rengi
Ama bol sütlü olarak düşünün içerisinde çok hafif parlaklık barındıran bir tonu var
Ben sadece onu göz kapağıma dağıtıp üzerine Eyeliner uygulayıp bol rimelle kullandığımda mükemmel bir makyaj yapmış görünümüne kavuşuyorum
Üçüncü sırada
Az daha koyu bir kahverengi var
Bu tonda parlaklık biraz daha yoğun
Gölgelendirme ve göz alt kirpik diplerine beni kalem çekmekten kurtarabilicek bir yapısı var
En son olarak aydınlatma amaçlı çok açık krem renginde bir far
Bunu göz pınarlarıma kaş altlarıma uyguluyorum
Veya sürdüğüm farıma aydınlık bir görünüm kazandırmak için kullanıyorum
Ben hayatımda ilk kes Gratis sayesinde bitirebiliceğim bir far paletine kavuştum
Bu dört farın hiç biri tozutma problemine sahip değil



makyaj blogu



Özellikle benim gibi alerjik gözlere sahip olanların kabusu olan göze kaçan toz zerreciklerini
Gosh Quattro Eye Shadow serisinde kesinlikle yaşamazsınız emin olabilirsiniz
Gün içinde ne kadar terlersem terlim asla katlanma bozulma yapmadı
Zaten ton olarak koyu olmadığından dolayı gün içerisinde çok rahatlıkla kullanılabilir
Renkleri üst üste sürmeyi ve dağıtmayı seviyorsanız benim gibi
Gosh Quattro Eye Shadow serisine bayılcaksınız

gosh


Sizinde Kıymetlimisss edasıyla yaklaşıcağınıza eminim
Fiyat olarak ben bayramda %50 indirimle almıştım
Yanlış hatırlamıyorsam 14-16 TL arasında olması lazım indirimli fiyatı
O zaman napıyoruz?
Koşarak Gratis mağazasına gidip Gosh Quattro Eye Shadow serisinin o harika renkleriyle tanışıyoruz
Kıymetlimisss olması dileğimle
Sevgilerrr...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder