4/06/2016

ESSENCE SİMLİ OJELERİ

Çok sade nude bir ojeyi üzerine uyguladığınız simli bir top coat ile muhteşem bir hale getirebilirsiniz.
Bu yüzden bundan sonra sizlere elimdeki top coat olarak kullandığım harika ojelerimi ara ara paylaşacağım.
Elimdeki oje çeşitlerinin çoğunluğunu Essence the jel nail polish serisi oluşturuyor. Hatta komple tüm set elimde diyebilirim :)

Essence the jel nail polish


Gelelim ilk sizlere tanıtacağım 2 top coat ojeme.



ESSENCE SİMLİ OJELERİ



Essence The Gel 15 Hey, love!

Kırmızı alt tonlu içerisinde kıpkırmızı simler barındıran bir renk.
Ben bunu açık renk ojelerim üzerine veya kırmızı ojemin üzerine uyguluyorum. Muhteşem bir görünümü oluyor tırnaklarımın. Hatta simsiyah ojemin üzerine uyguladığımda mükemmel bir görüntü oluyor.
İkinci bir kullanım şeklimse sünger ile tırnak uçlarıma minik dokunuşlarla sanki çok uğraşılmış bir nail art görünümü yakalıyabiliyorum.
Kuruma hızı bana göre yeterli, başka simli ojelerimden daha hızlı kuruduğunu söyliyebilirim.
Kalıcılık için, ben en fazla 3 gün tırnaklarımda aynı ojeyi kullanıyorum. Kullandığım süre boyunca herhangi bir soyulma veya dökülme yapmıyor simlerinde.


Essence The Gel 15 Hey, love!



Essence The Gel 07 Party Princess

Pembenin en açık tonunu düşünün ve içerisinde gökkuşağı var. Rengarenk simler tırnağınızda ve ışıkta herhes ellerinize bakıyor.
Açık veya koyu renk ojemin üzerine uyguladığımda mükemmel bir ışık oyunu parmaklarımda oluyor.
Sürümü gayet kolay, simlerin dağılımı tırnaklarımın üzerinde yeterli. Öyle topak topak da bir görünümü olmuyor.
Partilerin prensesi olmak isteyenler için asla kaçırılmaması gereken bir top coat.
Diğer çeşidi gibi soyulma olmadı.


Essence The Gel 07 Party Princess



Şimdi son olarak bu tarz simli ojeleri kullanırken, sürdükten sonra koruyucu bir top coat uygularsanız tırnaklarınızın üzerine simler iyi yerleşir ve soyulma yapmaz.

Kolay yoldan ojenizi çeşitlendirmek ve dikkat çekici tırnaklara sahip olmak isterseniz bu iki harika rengi almanızı tavsiye ederim.

İlerleyen günlerde farklı renk ve çeşitlerini de sizlere tanıtıcam.

sevgilerrr...




2 yorum:

  1. allahım cennet bayıldım renklerıne cok guzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok enteresan renkleri olanlar gelicek yakında:) tırnağımda resmini çekmek istedim ama bir türlü o ışıltıyı yansıtamadım ekran sürekli parladı. ama tırnakta duruş muhteşem oluyor. em beğendiğim zaten belli ne kadar kullanmışım kırmızı olanı en sevdiğim :)

      Sil