4/25/2016

RİVAL DE LOOP YOUNG KAPATICI

Kapatıcı dosyama Rival de Loop Young kapatıcı ile devam ediyorum.
Elimde çok fazla göz altlarım için denediğim kapatıcılarım var, malum sürekli morluktan şikayet ediyorum. Ne kadar geçmişe oranla azaltsam da morluk miktarını, gene de kapatıcı kullanmak zorundayım.

Rival de Loop Young kapatıcı



Rival de Loop Young kapatıcı minicik bir boyda. bendeki rengi 02 Sand. Ucu fırçalı, arkasındaki mekanizmasını çevirerek, uca yeterli miktarda alıyorsunuz. Sonrasında göz altlarınıza sürüp, ister parmağınızla, isterseniz de sünger yardımıyla dağıtıyorsunuz.

Rival de Loop Young kapatıcı


Sevdiğim yanları;

Kapatıcılığı güzel
Gün içerisinde grileşme yapmıyor
Morlukları örten bir yapısı var
Fiyatı çok uygun
Çizgilere dolması minimum

Rival de Loop Young kapatıcı


Sevmediğim yanları;

Çok hızlı sabitleniyor ve kuruyor, her ne kadar bu güzel bir özellik olsa da elinizi çabuk tutmanız lazım. Aksi halde dağıtması çok zor
Kuru göz altlarına sahipseniz benim gibi, mutlaka ciddi nemlendirmeniz lazım. Yoksa çok fazla kurutuyor.
Çok kısa sürede bitiyor. Ne kadar az kullansanızda en fazla 15 kez kullanabildim bir tüpü.


Rival de Loop Young kapatıcı Rossmann mağazalarında bulabileceğiniz bir marka. Bu markanın ürünleri hayvanlar üzerinde test yapmıyor, bu yüzden çok seviyorum.

Fiyatı indirim dönemlerinde ortalama 5 TL civarında. Bu fiyata çok daha pahalı markalarla rahatlıkla başa çıkabilicek bir performans gösteriyor.
Eğer sizlerde, uygun fiyatlı, grileşme yapmayan gün içerisinde, kapatıcılığı yerinde bir concealer arıyorsanız, Rival de Loop Young kapatıcı ‘ya bir şans verebilirsiniz. 
Unutmayın ama çok hızlı bitiyor :)

Sevgilerrr…

8 yorum:

  1. Çok uygunmuş gerçekten, denenebilir :) sizi blog hocam da keşfettim takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ancak minicik işte o en büyük eksisi. en fazla 15 kez kullanmışımdır. Azıcık daha büyük olsa çok daha iyi olucaktı.

      Sil
  2. Ah o morluklar hep yorgunluktan :) tanitim için tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkisi maalesef hem ırsi, hem üstüne haşimato. hepsi sağolsun gelince mecburen kullanıyorum. eskiye oranla ciddi azalttım ama genede lazım :(
      sevgiler

      Sil
  3. Baya guzelmış fiyatı görünce şok oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rival de loop ürünleri genellikle indirimlerde çok ciddi minicik rakamlarla satılıyor. içerik olarak çoğu vegan parapen içermiyor. Bu yüzden çok severek kullanıyorum.
      sevgiler

      Sil
  4. Ben de ayni markanin kalem seklinde olan kapaticisini severek kullaniyorum, ama örtücülügü basarili ise likit olanina da bakacagim yazini okuduktan sonra, ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem şeklindeki kapatıcısı benimde aklımda. elimde olan kapatıcılarım azalmaya başladı. indirimi bekliyorum şimdi alıp denemek için:)
      sevgiler

      Sil