6/26/2016

FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON

Flormar ojeleri, benim ilk kullanmaya başladığım markam olduğu için yeri apayrı. Bir süredir aradığım sitelerinde görüp beğendiğim renk nedense bir türlü alışverişlerimde stokta olmuyordu. Geçtiğimiz haftalarda, sitelerinde muhteşem bir kampanya yaptıklarında bu ojemi aldım. Karşınızda bordo ve kahverenginin birleşmesiyle ortaya çıkmış olan

FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON



FLORMAR-FULL-COLOR-NAIL-ENAMEL



Klasik ince şişe yerine, tombul bir şişesi var. Ben ince şişelerden daha çok seviyorum bu tasarımı. Çünkü oje sürerken şişeyi istediğim yere koyabiliyorum, dökülme riski daha az oluyor.
Fırçası klasik Flormar fırçası FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON 'da ve serisinde. Koyu renk ojelerde, ince fırça ile uygulama yapılması daha kolay. Tırnak kenarlarına sürerken taşırma riski minimuma iniyor.

FLORMAR-FULL-COLOR-NAIL-ENAMEL-ROYAL-MAROON


FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON rengi 2 katta aşağıda görebileceğiniz şekilde tam bir örtücülük sağlıyor. Özellikle altına baz uygulamadım ki kapatıcılığını görebilmeniz adına. İkinci katı sürdükten sonra kuruma hızı normal. hele çok sıcak havalarda olduğumuzu düşünürsek eğer, bence kuruma hızı iyiydi.

FLORMAR-FULL-COLOR-NAIL-ENAMEL


Ayrıca eskiden sizlerde farkedermiydiniz bilmiyorum, Flormar ojelerde çok ciddi keskin bir koku olurdu, oje sürdüğümde evden kokusu zor çıkar, ellerime bile geçmiş hissederdim o keskin kokuyu. Ancak son birkaç yıldır aldığım hiçbir ojede bu koku olmuyor. Kimse ellerimi fark etmese evde oje sürdüğümü bile anlamayacak yumuşaklıkta bir kokusu var.

FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON kaç gün dayandı derseniz, ben ortalama 3 gün tutuyorum tırnaklarımda bir ojeyi, bu süre içerisinde bir soyulmayla karşılaşmadım. Tabii ki bu kişiden kişiye değişir bunu da unutmayın lütfen.

FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL ROYAL MAROON serisi ojeler web sitelerinde ve mağazalarda 1,95TL fiyata satılıyor.
Toplam 30 renk oje bulunuyor  flormar full color oje serisinde.
Sitelerinden satın almak isterseniz Flormar

Sevgilerr..





4 yorum:

  1. rengi tam sevdiğim bordolardan. çok yakışmış, mutlulukla kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevklerimiz benziyor demekki:) çok teşekkür ederim
      sevgilerimle

      Sil
  2. Bordo koleksiyonum var diyebilirim ojede en sevdiğim renk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bordo renk tonlarını bende çok seviyorum :), sevgilerimle

      Sil