7/06/2016

YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi Serisi

Güzellik  Bakım blogu olarak bir çok kişinin bilmediği markaları sizlere tanıtmaktan mutluluk duyuyorum. Bugün sizlere Celler Kozmetik tarafından Türkiye'ye getirilen YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi Serisi hakkında kendi deneyimimi paylaşmak istiyorum.

YOGHURT-of-Bulgaria-Yüz-Kremi-Serisi


YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi Serisi Deneyimim

Bir aydan fazladır bu serinin gündüz ve gece kremini kullanıyorum. İçeriğinde %100 saf gül esansı, probiyotik yoğurt, shea yağı, kokos yağı, badem yağı, E vitamini ve keratin bulunuyor her iki kreminde. Ayrıca bunlara ek olarak Yüz Kremi gündüz serisinde UV Filtre de bulunuyor.

Hassas ciltlerin kabusu olan kızarıklık, kuruluk için deneyimlediğim süre içerisinde alerjik reaksiyonla karşılaşmadım. Ayrıca nemlendirme ihtiyacımı çok iyi bir şekilde karşıladı.
Konsantre bir ürün olduğu için YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi serisi cildime küçük bir miktarla nemlendirmesi ve sakinleştirmesi yeterli geldi.

YOGHURT-of-Bulgaria-Yüz-Kremi-Serisi


Makyaj altına gündüz kremini uyguladığımda da bir sorunla karşılaşmadım. Üzerine uyguladım bb veya cc kremi rahatlıkla uyguladım.
Gece kremi ise cildimi sabah kadar besleyerek, güne gerilmemiş bir cilt ile uyanmam da yardımcı oldu.

YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi Serisi özellikle hassas ve kuru ciltlere tavsiye edilen bir seri. Yapı itibariyle yağlı ciltlerde uygun olmayacaktır. Ancak incelediğim kadarıyla ROSE of Bulgaria serisi yağlı ve karma ciltler için uygun. Ayrıca bu seride erkekler için özel üretilen yüz kremleri , sabunlar, traş sonrası losyonlarıda bulunmakta.

Toplam 4 serisi var GülleGuzellik web sitesinde cilt bakım ürünleri üzerine;

REGINA ROSES, ROSE OF BULGARIA, YOGHURT OF BULGARIA,NAT'AURA

NAT'AURA serisi özellikle 45 yaş üstü için öneriliyor.

ROSE OF BULGARIA serisi içerisinde parfüm, erkekler için cilt bakım ürünleri, saf gül yağı içeren sabun çeşitleri bulunan bir seri.

REGINA ROSES , Q10 içeren kremleri, hassas ciltlere de uygun olan şampuan ve cilt bakım ürünleri içeren bir seri

Benim YOGHURT of Bulgaria Yüz Kremi serisi gündüz ve gece kremi ile ilgili beklentilerimi karşılayan, cildimi nemlendiren bir deneyimim oldu. Hassas cildimde alerjik reaksiyon yapmaması, sürüldüğünde yapışkan bir his olmamasıyla gönlümü fethettiğini itiraf ediyorum.
Sevgilerrr




4 yorum:

  1. İçerisindeki yağlar dikkatimi çekti elimdekinler bitince incelemek istiyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 seridede çok güzel ürünleri var canım. Deneme imkanın olursa yorumlarını bekliyeceğim.
      sevgiler

      Sil
  2. Probiyotik ürünlere ayrı bir ilgim var :) Elimdekiler bitince bir bakayım nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hatam bir önceki yazımda link vermiştim ancak bu yazımda link eklemeyi unutmuşum çok özür dilerim. Yukarıda gülleguzellik sitesinin resmi ve tek satış kanalı olan linki bağladım. tıklarsanız ona yönleniceksiniz.
      deneme imkanınız olursa sizdende yorumlarınızı bekleyeceğim.
      sevgiler

      Sil