9/14/2016

Lavera Basis Sensitiv Cilt Kremi

Bana herkesin en büyük sorusu, Organik ürün çok pahalı muadilleri de içerikleri temiz değil. Bizim ayıracak bütçemiz o kadar olamıyor. Peki, o zaman size tüm vücut üzerinde, cildinizde kullanabileceğiniz uygun fiyatlı organik cilt bakım ürünü tavsiye vermek istedim. Lavera Basis Sensitiv Cilt Kremi deneyimim.

 lavera-basis-sensitiv-cilt-kremi



Lavera Organik Cilt Kremi

Lavera markası NaTrue Sertifikalı. Daha önceki lütfen organik ürün nedir konulu yazımda, bu şekilde sertifikaya sahip olmanın zorluğunu sizlere anlatmıştım.

 lavera-basis-sensitiv-cilt-kremi


Yapısı, hafif yağlı, cilt üzerindeki bütünleşmesi hızlı oluyor. Hiçbir şekilde benim atopik dermatit kuru cildimde bir reaksiyona neden olmadı.
Özellikle diz, dirsekler ve ellerde kullanımımda 3. Gün değişim başladı. Dirseklerimi sürekli bir yerlere dayadığımdan sertlik çok fazla vardır derisinde. Ancak üşenmeyip günde 2 kez sürdüm. Şu anda pamuk gibi dirseklerim var.

 lavera-basis-sensitiv-cilt-kremi


Ayrıca tüm kollarımda kullandım, yumuşacıklar. Yüzümde özellikle çok kuru hissettiğim anlarda kullandığımda, kuruluk kaynaklı gerginlik hemen azaldı. Bir de kokusu çok güzel, çiçeklerden gelen bir kokusu var.
Manikürümü yaptım ellerime, yağımı sürmeye üşendim hemen kremimi uyguluyorum. O ellerdeki kızarıklığı hemen azaltıyor.
İçeriğinde Organik shea yağı ve organik badem bulunuyor bu sayede de yumuşacık bir cilt de kavuşmamı sağladı.
İçeriği ve yapısı tüm cilt tiplerine uygun.

Şimdi gelelim fiyatına. Bana sürekli çok pahalı ürünler bunlar denildiğinden, bu serinin özellikle kremini incelemek için Ayışığı Organik sitesinden almıştım.

Lavera Basis Sensitiv Cilt Kremi 150ML boyunda ve sadece 31TL. Yani klasik bir cilt kremine verebileceğimiz bir fiyatta ve içeriği tertemiz,  organik çok kullanım alanlı bir cilt kremi. Uygun fiyatlı organik cilt bakım ürünü arayanlar, artık gerçekten cildine değer verecek bu serinin ürünleri ile tanışabilirler. Satın almak için ilk görsele tıklayabilirsiniz.

Sevgilerrr.

8 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık. Şimdi siteyi ziyarete gidiyorum. Organik ürünler hep dikkatimi çekmiştir :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle lütfen dikkat edin sizde, Organik denilerek insanlar kandırılıyor. Üzerinde mutlaka sertifikasını arayın. Aksi halde klasik bir ürün içeriğine sahip, parapen sls ve daha bir çok zararlı madde içeren ürünü, organik ürün fiyatına satıyorlar.
      sevgilerimle

      Sil
    2. Anladım ama bu konuda biraz beceriksizim :) Sizin deneyimlerinize ve önerdiğiniz siteye güvenmeyi seçiyorum :)

      Sil
    3. :) o konuda içiniz o zaman rahat olsun. önerdiğim site benden daha titiz. asla sertifikası olmayan ürünleri sitelerinde satmıyorlar .
      sevgiler

      Sil
  2. Marka bu ara benim de ilgimi cekiyor Temiz iceriginden ötürü, matlastiran yüz nemlendiricisini kullaniyorum sahane bir makyaj bazi diyebilirim, Sevgiler güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncesinde fondötenini denemiştim çok memnun kalmıştım. ancak nedense bir far paletine bizde 100tl verip içeriği temiz bir fondötene 60tl civarı vermek çok denilebiliyor.
      bu yüzden bi süre uygun fiyatlı organikleri paylaşmak adına laverayı seçtim :)
      sevgilerimle

      Sil
  3. Bu markayı çok görüyorum nette, bir çok olumlu yazısını okuyorum.Organik olması ayrı güzel.Güzel yazı için teşekkür ederim,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tertemiz içerikli, ayrıca çok kullanım alanı ve minimum ücretiyle bende çok sevdim. Çok teşekkürler, sevgilerimle

      Sil