12/27/2016

Freshlook Green inceleme

Göz renginizden sıkıldınız mı? O zaman en kolay değişim için lens alabilirsiniz benim gibi. Freshlook Green inceleme yazımda size doğal tonlarda yeşil gözlere sahip olmak isteyenlere Lensoptik sitesinden aldığım lens inceleme blog yazımla umarım yardımcı olabilirim.

freshlook-green-inceleme




Freshlook Doğal Tonlarda yeşil Lens

Kendi doğal göz rengim ela, ancak yeşil ve mavi göz rengini kendime çok yakıştırıyorum. Yıllardır kullanamıyordum çok sevdiğim freshlook lenslerimi çünkü çok ciddi göz alerjisi yaşıyorum. Bu yüzden ara vermiştim.

freshlook-green-inceleme


Freshlook markası ben lens kullanmaya başladığım ilk yıllardan beri piyasada olan bir marka. Benim gibi büyük lens sevmeyenler için çok güzel alternatif.

Bendeki freshlook green renkli lens kendi göz rengimden bikaç ton açık yeşil. Kimse lens olduğuna bu yüzden inanmıyor çünkü çok doğal duruyor. Göz içinde rahatsız etmiyor.

Çok yoğun makyaj yapıp takma kirpik kullansam bile beni rahatsız etmedi. Freshlook green lenslerimi gözlerime ilk taktığımda hafif bir kızarıklık yapıyor oda gözlerimin çok fazla hassas olmasından kaynaklanıyor. Ancak 2 dakika içerisinde bu kızarıklık geçiyor.

freshlook-green-inceleme


Takma ve çıkartmak çok kolay oldu. Eskiye oranla sanki lens materyallerini bir nebze inceltmişler. Ben malum 8 senedir lens kullanımıma ara verdim.

Yalnız dikkat ettiğim şey, göz içinde kalem kullanacaksam eğer, organik yani içerisinde cilde veya göz için zararlı hiçbir madde barındırmayan organik kozmetik ürünleri tercih edersem gözlerim sulanmıyor. Özellikle lens kullananlar buna uygun kozmetik ürünler kullanmalı diye düşünüyorum.

Eğer sizlerde doğal tonlarda yeşil göz, kimsenin anlamayacağı kadar sade bir lens arıyorsanız Freshlook Green inceleme blog yazımda severek kullandığım bu göz lensini deneyebilirsiniz.
Sevgilerr…

14 yorum:

  1. renk çok hoş :)çok yakışmış size

    YanıtlaSil
  2. Çok doğal durmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok rahatlar kesinlikle, bu kadar memnun kalabileceğimi asla düşünmemiştim :)

      Sil
  3. Yillardir numarali lens kullaniyorum ama renkli lens hic kullanmadim. Ellerine saglik, guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, renkli arada seviyorum kendi göz rengimden çok fazla uzaklaşmadan ama :)
      sevgilerimle

      Sil
  4. Canım lens demesen inanmam yahu ne kadar doğal ve güzel durmuş güzel günlerde saglıkla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler mervecim, çok rahatlar, renk olarak göz rengimden bikaç ton açık olunca kimse inanmıyor lens olduğuna :)
      sevgilerimle

      Sil
  5. ben de gri ve mavi kullanıyorum ancak benim gözlerde alerjik olduğu için en fazla 4-5 saat tutuyorum gözümde sonra batmalar başlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renu marka solüsyonu denemediysen tavsiye ederim lerzancım, inan o batma sorunumu aldı götürdü

      Sil
  6. merhaba hareli mi haresiz mi ayrıca fiyat ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hareli bir lens. ancak duruşu oldukça doğal. fiyatı ben aldığımda 40tl civarındaydı şimdiki fiyatı en fazla 55dir çiftinin. aylık kullanımı olan bir lens

      Sil