2/03/2017

Limonian Kore Maskeleri Çeşitleri

Cilt maskeleri benim cilt bakımım da en önemli yerde. Özellikle otuzlu yaşlarınızdaysanız ve cilt bakım rutininize maske eklemek istiyorsanız, Limonian Kore Maskeleri Çeşitleri yazımda size kullandığım 4 çeşit maskesini detaylıca anlatıcam.

limonian-kore-maskeleri-cesitleri


Kore Maske çeşitleri


Limonian firması Kore’de satılan yüzlerce ürünü bizlere çok uygun fiyatla getiriyor. Ayrıca N11 sitesinde Koreden aldım sayfalarında bine yakın neredeyse ürün bulabilirsiniz

Good By Panda Gözaltı Maskesi

Bu maske sayesinde ben Limonian ile tanıştım. Daha önceki göz maskesi yazılarımda gördünüz sürekli neredeyse 2 senedir kullanıyorum. Haftada 1 kez yapıyorum. İçerisinde gözaltları için 2 Bioselüloz İnsan saçından 1000 kat ince liflerden oluşan maske çıkıyor. Gözaltlarınızda 20dk bekletin. Morluk ince çizgilerle savaşta benim için bir numaralı yardımcı. Fiyatı 5TL

Goldnose - 3 adımda burun maskesi

Burun maskesi 3 adımdan oluşuyor. Önce yumuşatıyorsunuz gözeneklerinizi, sonra burnunuza yapışan ve siyah noktaları çeken en son olarak da gözenek bakımı için sıkılaştırıcı. Benim gibi hassas ciltliyseniz eğer burnunuzu kızartmadan siyah noktaları temizlemek için denemelisiniz. Fiyatı 7TL

limonian-kore-maskeleri-cesitleri


Seohwabi Duper Soothing Solution - Nemlendirici, Dinlendirici Maske

Limonian Kore Maskeleri Çeşitleri içinde en sevdiklerimden. Nemlendirici etkisi ve cildimi sakinleştirmesi çok güzel oldu. Fiyatı 10TL

Ginseng ve Deniz Hıyarı özlü Yüz maskesi

En enteresan içerikli Kore maskem. Cilt elastikiyetini arttırıyor. Cildi beyazlatma özelliği var. Cildin yenilenmesini nemlenmesini ve dış etkenlere karşı cilt kalkanını kuvvetlendiriyor. Fiyatı sadece 6TL. Nemlendirmesi cildimi pamuk gibi yapmasıyla en sevdiklerim arasına girdi.

limonian-kore-maskeleri-cesitleri


Benim severek kullandığım Limonian Kore Maskeleri Çeşitleri tamamı bunlar şimdilik. Ama denenmesi gereken Limonian Sitesinde daha çok fazla çeşit var. Elimdeki ürünlerimin yedekleri bittikten sonra hepsini almayı ve denemeyi düşünüyorum.
Sevgilerrr


5 yorum:

  1. Kore ve Japon ürünlerini çok seviyorum. Limonian ürünleri de denemek için aklımda olan markalardan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bu göz altı ve burundaki siyah noktalar için olan testerlar elimde duruyor ama henüz kullanmadım. haftasonu ikisini de kullanıcam ve memnun kalırsam sipariş vericem :)

    YanıtlaSil
  3. Göz alti maskesi hic denemedim canim zaman zaman yüz için yapiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Göz altı maskesini merak ettim etkiliyse almak lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Nemlendirici, dinlendirici maskeyi merak ettim :) Ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil