2/13/2017

Rival de Loop Young Fluid Kapatıcı

İlk kez sevemediğim bir Rossmann ürünü aldım. Rival de Loop Young Fluid Kapatıcı rafta denk geldiğimde indirim vardı ve 5TL civarında satılıyordu. Daha önceleri markanın farklı 3 kapatıcısını kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Bu çeşidine de şans vermek istedim.

rival-de-loop-young-fluid-kapatici



Rival de Loop Young Fluid Kapatıcı 01 Natural


Fırçalı bir tasarımı var ve tester yoktu gözaltlarım kapatmak ve aydınlık vermesi için 01 rengini aldım. İlk denememde normalde evde yaparım makyajımı herhangi bir sorun olursa bari hemen görebilirim diye. Ancak bu sefer sabah acil makyaj yapmam gerekiyordu ve hemen bu elime geldi kullandım.

rival-de-loop-young-fluid-kapatici


Gözaltlarını biliyorsunuz V şeklinde çizerek kapatıcıyı uyguluyoruz. Rival de Loop Young Fluid Kapatıcı 01 Natural ilk sürdüğüm anda hiçbir sorun yoktu hatta bu fiyata ne kadar iyi kapatıyor dedim. Yoğun bir kapatıcı ama dağıtması ve dalga dalga durmamasını sevdim o anda.

Bikaç saat sonra aynada kendime bakarken gözaltlarımın durumunu gördüğüm anda şok oldum. Bildiğimiz pütür pütür bir görünüm yanak üst bölgesine gelen kısımları kum gibi duruyordu. Cildim sanki soyuluyor üstünde öyle bir görüntü.


rival-de-loop-young-fluid-kapatici


Grileşmeyi bu kadar hızlı ve altında corrector olduğu halde nasıl yapabilmiş kesinlikle anlamadım.
Sonrasında belki dedim minik kızarık olan bölümlerde rahat kullanılır onda denedim gene aynı sonuç pütür pütür bir duruş ve ciltte bir süre sonra taşma yapıyor.

Geçtiğimiz gün benim pisiler elimi çizdi ve ben o izle dışarıya çıkamazdım ciddi kıpkırmızı tırnak izleriydi bu sefer elimin üstünde kullandım. Sonuç muhteşem. Hem bulaşma yapmıyor hem de kızarıklığını elimin üstündeki anında kapattı. Bu sayede çöpe gitmekten kurtuldu.

Maalesef olumsuz bir deneyim oldu benim için Rival de Loop Young Fluid Kapatıcı 01 Natural rengi ve bu serideki diğer 3 rengini de denk gelirseniz eğer sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim. Ancak ben Kuru ve Hassas ciltliyim  bu yüzden belki yağlı veya diğer cilt tiplerinde aynı sorun olmayabilir. Rossmann mağazalarından aldığım ve beni üzen umarım ilk ve son ürünüm olur.
Sevgilerr.




7 yorum:

  1. beğenmemene üzüldüm canım :(

    YanıtlaSil
  2. aklımızda olsun o zaman hiç almayalım. yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. yaşadığım şehirde Rossmann neden yok bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. İyiki almamışım. Hiç dikkatimi çekmemişti bu ürün. :/

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar sorun yasamana üzüldüm canim.

    YanıtlaSil
  6. Kötü olmuş bu şekilde dökülmesi en azından atılmamış. Ben note mineral kapatıcı kullanıyorum çok memnunum. Denk gelirsen bir dene derim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Pütür pütür duran kapatıcıları ben de sevemiyorum, üzüldüm adınıza.... Uyardığınız için ayrıca teşekkür ederim. <3

    YanıtlaSil