5/16/2017

Vichy Nemlendirici Mineral Maske

Cilt tipinize göre maske seçimi çok önemli. Benim gibi kuru hassas cilt sahibiyseniz ihtiyacınıza yönelik seçiminizi yapmak zorundasınız. Aksi halde faydadan çok zarar görebiliyorsunuz. Vichy Nemlendirici Mineral Maske blog yazımda hem nemlendirici etkisi hem de cildimdeki etkilerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

vichy-nemlendirici-mineral-maske



Vichy Nemlendirici Mineral Maske


Vichy mineral maskesi benim hassas ve kuru cilt yapıma özel olarak üretilmiş serisi. İçeriğinde termal su, Vitamin B3, Yeşil Çay, Yasemin çiçeği suyu ve Bambu var. Kokusunu zaten bambudan alıyor. Çok keskin değil. Yapısı jel şeklinde su bazlı. 2x6ml paketinin boyu. Ancak ben 6ml boydaki 1 kullanımlık kısmını toplamda 2 kez sürüyorum yüzüme. Sıkıca kapatmanız yeterli. Hava almadığı sürece bir sonraki kullanıma kadar dayanıyor. Haftada 2 kez yapıyorum cildime.

vichy-nemlendirici-mineral-maske


Bana verdiği etkisi nemlendirici ve cilt üzerindeki kızarıklığımı rahatlatması oldu. Ancak kullanım şekli ile ilgili belirtilmeyen maskeyi yüzüme sürüyorum. Ortalama 5 dakika içerisinde kuruyor. Sonrasında bal sürülmüş bir his oluşuyor. Bu yüzden suyla arındırmak zorundayım. Açıklama kısmında yüzünüzde kalan kısmı yedirin deniliyor ancak durulamadan bahsedilmemiş. Buna dikkat edin. Yüzünüzde kaldığında rahatsız bir his oluşturuyor. Ancak temizlediğiniz de güzel nemli bir ciltle karşılaşıyorsunuz.

Fiyatı ortalama 13-15TL arasında değişiyor. Kullanım yukarıda dediğim gibi 4 kez rahatlıkla yapabiliyorum Vichy Nemlendirici Mineral Maskeyi. Eğer sizlerde nemlendirici özelliği olan kuru hassas cildinizde reaksiyon yapmayacak bir maske arıyorsanız deneyebilirsiniz.
sevgilerrr.

2 yorum:

  1. Anneme öneriyim bu maskeyi. Uzun zamandır maske bakıyorduk teşekkürler ablam :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kis ben de arada yaptim. Iyi geliyor maskeler.

    YanıtlaSil