8/21/2017

20 YILLIK Deneyimle Bebak ACIBADEM Sütü

1933 yılından bu yana raflarda ve herkesin neredeyse evinde olan Bebak Acıbadem Sütü ile ilgili o kadar fazla hurafeler dönüyor ki ortalıkta kendi 20 yıllık deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Makyaj temizleme ürünleri arasında sıyrılan çocukluğumuzdan beri yanımızda olan bir süt neden her yerde farklı farklı karşımıza çıkıyor acaba denilen, kötü şeyler gerçekleşiyor mu cilt üzerinde bunların hepsini 20 yılın sonunda çok rahat bir şekilde sizlerle paylaşabilirim.

20-yillik-deneyimle-bebak-acibadem-sutu

Bebak Acıbadem Sütü

Bu süt formdaki temizleyici benim hem cilt hem göz makyajımı rahatlıkla çıkartıyor. Göz makyajımı çıkartırken gözlerimi hırpalamam gerekmiyor. Gelin Bebak hakkındaki benim genel düşüncelerime bakalım.


Süt formdaki temizleyiciler gözenekleri tıkar ve genişletir.
Hayır hiçbir şey yapmaz. Bunun nedeni siz eğer yüzünüzü temizleyici bir süt ile makyajınızı temizledikten sonra cildinizin gözeneklerini yani en alt tabakasını temizleme amaçlı bir köpük kullanmazsanız sonuçlarına katlanırsınız. Bunu şöyle düşünün elleriniz kirli ama el kremi sürüceksiniz önce ellerinizi iyice yıkamazmısınız? Aynı şey işte yüzünüzdeki makyajın üst kısmını temizlediniz ama gözeneklerinizin içerisine dolan kiri makyaj artıklarını temizlemeden gittiniz üstüne nemlendirici sürdünüz. O nemlendirici nasıl geçicek alt tabakaya. O zaman lütfen son adım her zaman köpük veya jel bir temizleyici olsun.

Bebak acı badem sütü tüylenme yapar mı

20 yıldır kullanıyorum henüz sakal tıraşı olmadım ben. Demek ki tüylendirmiyor. Ancak temizleme aşamasında kirpikleride hırpalamıyor. Kremsi yapıda ve gözlerimi yakmadan 20 yıl içerisinde en beğendiğim bebak oldu.

20-yillik-deneyimle-bebak-acibadem-sutu


Krem formda temizleyiciler cildin sarkmasına neden olur.
Siz eğer bir temizleyici benim cildimi sarkıttı diyebiliyorsanız ben ispatıyım kilo alıp verme ve yaşlanma harici cilt ancak çok kötü bakarsanız zamana ayak uyduramaz.

Süt formdaki temizleyiciler cildi kazır.
Tam tersi süt formdaki temizleyiciler cildi çizmeden temizler. İçerisinde partikül yoktur cildinizi hırpalamaz.

Eğer sizlerinde aklında olan sorular varsa Bebak acıbadem sütü ile ilgili 20 yıllık deneyimi olan bir kişi olarak severek cevaplayabilirim.
sevgilerrr.

1 yorum: