8/23/2017

Urtekram Organik Aloe Vera Jel

Aloe vera jel her zaman kullandığım bir cilt bakım ürünüm. Özellikle temiz içerikli olmasına dikkat ediyorum. Çünkü üretim koşullarında şayet kimyasallar eklenmişse faydadan çok zarar getiriyor. Urtekram Organik Aloe Vera Jel tam benim istediğim kıvam ve yapıda. Özellikle aloe vera yüze sürülürmü diye sorularınız varsa bu yazımda detaylıca sizlerle paylaşmak istiyorum kuru atopik cildimde olan değişimi.

urtekram-organik-aloe-vera-jel

Urtekram Organik Aloe Vera Jel


Kupkuru ciltlerin en rahat nemlendirilmesini ve rahatlamasını sağlamak için benim her zaman buzdolabımda muhafaza ettiğim Jelim vardır. Neden buzdolabında tutuyorum derseniz jel formunda olduğu için soğuk olarak cilde uyguladığımda anında bir serinlik oluyor.



Urtekram markası Ecocert Greenlife, COSMOS ORGANIC tarafından sertifikalandırılan bir marka. İçerikleri şampuanları, cilt bakım ürünleri hepsi Vegan. Asla hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Markanın şampuanlarını zaten çok severek kullanıyorum

urtekram-organik-aloe-vera-jel


Urtekram Organik Jelimi yüzüme sürdüğümde harika bir ferahlık oluyor. Özellikle benim gibi atopik cildiniz varsa mutlaka nemlendiricinizden önce cildinizi sakinleştirmek amaçlı kullanabilirsiniz. Kızarıklıklarımı anında hafifletiyor. Vücut bakımında da faydalanıyorum. Kuruyan dirsek kollarım içinde hem ferahlatıcı hem de nemlendirme özelliğini seviyorum.

urtekram-organik-aloe-vera-jel


İlk sürüldüğü anda hafif yapışkan bir yapısı var normal saf aloevera yapışkan bir yapıya sahiptir. Ancak bu his en fazla 2 dakika sürüyor sonrasında yumuşacık cildim oluyor.

urtekram-organik-aloe-vera-jel


Urtekram Organik Aloe Vera Jel Hyaluronik asit içeriyor. Buda cilt bariyerini güçlendirmek için en önemli madde. Ayrıca heksapeptid ile ciltteki incelmeleri, ince kırışıklıklarıda oluşmadan daha onarmaya yardım ediyor.

Ayışığı Organik sitesinde 100 ML 33.50TL satılıyor Urtekram Organik Aloe Vera Jel. 24 ağustos tarihine kadar iyibayramlar kodu ile alışverişinizde %5 tüm ürünlerde indirimde uyguluyorlar.
sevgilerrr.


1 yorum:

  1. güzel bir ürüne benziyor, ayışığı organik in sitesinde görüp merak etmiştim.. elinize sağlık =)

    YanıtlaSil