11/08/2017

Skinfood Tek KullanImlIk Yüz Maskesi - Hindistan Cevizi

Gratis Skinfood maskelerini getirdi. Bende son alışverişimde denemek istediğim bir sürü yüz maskesinin yanında Skinfood Tek Kullanımlık Yüz Maskesi - Hindistan Cevizi çeşidini aldım. Ancak maske açıklamalarında bir hata var. Tüm Skinfood maskelerin açıklamaları aynı. Mesela bu maske kuru ciltlere öneriliyor. Ancak maske açıklamasında bu belirtilmemiş. Tüm yüz maskelerine aynı açıklama yazıldığı için yağlı cilde sahip bir kişi bu maskeyi denediği zaman cildindeki yağlanma oranı çoğalabilir. Bu yüzden umarım en kısa zamanda bu yanlıştan dönülür. Çünkü yüz maskelerinde kişilerin ihtiyacına ve cilt tiplerine yönelik ürünler kullanması en önemli kriterdir.

skinfood-tek-kullanimlik-yuz-maskesi

Skinfood Tek Kullanımlık Yüz Maskesi - Hindistan Cevizi

Hindistan cevizi yağını süreklilikle kullanıyorum. Saçımda cildimde çok güzel sonuçlar aldım sabırla kullanım sonucunda. Bu yüzden de Skinfood markasının ilk denemek istediğim ürünü Hindistan Cevizi yağı içeren bu maskesi oldu.

skinfood-tek-kullanimlik-yuz-maskesi


Genel bilgilerde bulabildiğim sadece Shea Yağı. Keşke okuyup bilgi alabileceğimiz Türkçe çeviriler olsa diyorum. Kullanımımda bu yüzden sadece cildime etkisini sizlere yazabilirim.

Skinfood kalın denilebilecek yapılı selüloz-kâğıt bir maske. Oldukça yumuşak yüze oturtmakta zorlanmadım. Çok fazla Hindistan cevizi kokusu alıyorum. Buda içeriğinde bulunan Hindistan cevizi yağından geliyor ancak biraz parfüm esans eklenmiş. Çünkü farklı kore markalarında yüz maskeleri de kullandım böyle fazla kokmuyorlardı.

skinfood-tek-kullanimlik-yuz-maskesi


Maskenin uygulama süresi bitiminde yüzümde hafif yapışkan bir his oluştu ancak çok fazla rahatsız etmedi. Nemlendirme etkisi benim çok kuru cildimde sanki yeterli gelmedi gibi hissediyorum. Normalde kore maskelerini uygulayıp çıkarttıktan sonraki o aşırı neme doymuş his nedense oluşmadı. Bu yüzden karma ciltler daha fazla sevebilir Skinfood Tek Kullanımlık Yüz Maskesi - Hindistan Cevizi çeşidini.

Ben indirim döneminde Skinfood Tek Kullanımlık Yüz Maskesi - Hindistan Cevizi Gratis mağazasından aldım. Fiyatı 4.75TL civarına geldi. Bu fiyata alıp denenebilir, umarım dövizdeki artıştan etkilenmez bu çok merak ettiğim kore markası.
Sevgilerrr.


2 yorum:

  1. yenir bu yenir :) heey sizi son yazıma konuk ettim. bikaç kişi daha keşfetsin işteee. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  2. denemeyi çok istediğim marka ve maskelerden biri =) eline sağlık canım ^^

    YanıtlaSil