2/12/2018

Eklips Parmak Makyaj Süngeri

Eklips makyaj süngerini çok uzun zamandır kullanıyorum. Hatta bende öyle bir korku var ki elimde 3-4 tane yedek olmazsa eğer kendimi rahat hissetmiyorum. Şimdi de Eklips Parmak Makyaj Süngeri çıkarttı. Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum. Aslında alır almaz bu parmak süngerini yazmak istedim ama o zaman da denemeden sizlere sadece şekliyle ilgili bilgi vermiş olacaktım. Bu pembe, parmağa takılarak kullanılan sünger aslında yabancı makyaj bloglarında gördüğüm bir sünger çeşidi. Ülkemizde Gratis mağazalarında satılan Eklips markasındaki fiyatı yaklaşık 7TL civarındaydı.

eklips-parmak-makyaj-sungeri

Eklips Parmak Makyaj Süngeri

Bu güzel renkli sünger, burun kenarları ve göz altı için oldukça kullanışlı. Ancak beklentim benim biraz daha ince kalmasıydı. Suyla ıslandığında oldukça fazla şişiyor. Bu yüzden de göz kenarlarında özellikle çok rahat hareket kabiliyetim olmuyor.
eklips-parmak-makyaj-sungeri



Ben yıkarken beyaz sabun kullanıyorum. Hemen üzerindeki fondöten kalıntıları gidiyor.

Yapısı klasik süngerinden biraz daha farklı. Diğer sünger daha gözenekli ama parmak sünger çeşidi daha düz bir yüzeye sahip. Yumuşaklığı ıslandığında gayet güzel, hatta kullandığım eklips süngerinden daha yumuşak bir hale geliyor.

Su tutması çok fazla, bu yüzden ben akşamdan yıkıyorum sabaha kadar hafif nemli kalıyor. O zaman daha kolay kullanıyorum. Aksi halde ne kadar sıksamda genede o nemlilikle kolay kullanım imkanı vermiyor.

Şimdilik yedeklemeyi düşünmüyorum, ancak Eklips Parmak Makyaj Süngeri boyutlarında bir küçülmeye giderse o zaman yedekleyerek kullanacağım bir yardımcım olacaktır.
Sevgilerrr.

1 yorum: