2/07/2018

Meetone Aurora Blue Mavi Lens

Şimdiye kadar kullandıklarım içerisinde en rahat renkli lensimle tanıştım. Meetone Aurora Blue Mavi Lens renkli lens kategorisinde doğal mavi rengi, inceliği ve gözde varlığı yokluğu belli olmamasıyla gözlerimi tüm gün asla rahatsız etmiyor. Renkli numarasız lenslerde sıklıkla karşılaşılan bulanık veya flu görme sorunu da asla olmadı. Gözde duruşu çok doğal, göbek kısmı yeşil tonlarında dışı mavi renkte olan haresiz mavi lenslerimi taktığımda beni tanımayanlar gözümde lens olduğunu düşünmüyor. Günde ortalama 12 saat gözümde kaldı bu süre içerisinde asla varlığını hissetmedim. Rengi Luminous Blue andırsa da çok daha doğal duruyor. TTD eye sayfasında Polar Lights Blue görmüştüm ancak onun haresiz olanı diyebiliriz.

meetone-aurora-blue-mavi-lens

Meetone Aurora Blue Mavi Lens

Daha önce farklı markalarda denediğim numarasız lenslerime oranla oldukça yumuşaklar. Göze hemen oturuyor. Benim hassas alerjik gözlerimde reaksiyona sebep olmadı. Yoğun göz makyajı yaptığım zamanlarda dahil asla gözümde yanma veya batma yapmıyor.



meetone-aurora-blue-mavi-lensmeetone-aurora-blue-mavi-lens


meetone-aurora-blue-mavi-lens


Ben lens solüsyonu olarak Renu kullanıyorum. İlk aldığımda lenslerimi 1 gün kabından çıkartıp solüsyonda bekletiyorum. Bu sayede lens üzerindeki ilaçlı suyu tamamen arınıyor.

meetone-aurora-blue-mavi-lens


Ülkemizde bulunmayan Meetone markasının mavi lensini Lens Makyaj Satış hesabından 50TL fiyatla aldım. Yurt dışı satış fiyatı 30 dolar civarında.

meetone-aurora-blue-mavi-lens

meetone-aurora-blue-mavi-lens


Sizlerde benim gibi renkli lens kullanmayı seviyorsanız doğal tonlarda olan Meetone Aurora Blue Mavi Lens renkli lens mutlaka denemelisiniz. Yıllık kullanımı var kullanmadığınız süre içerisinde solüsyonunu değiştirirseniz eğer, 1 yıl kullanabilirsiniz.
sevgilerrr.

2 yorum: