2/06/2018

Rival De Loop Peel Off Maske

Asla bir daha alınmayacaklar arasında olan bir peeling yazım var. Rival De Loop Peel Off Maske, vaatleri muhteşem ötesi. Tüm cilt yüzeyindeki ölü deriyi alıyor, cildinizi tertemiz muhteşem gösteriyor. Ama gelelim bu vaatlerden hangilerini yerine getiriyor. Neden asla almayacağım? Yazımda okuyabilirsiniz.

rival-de-loop-peel-off-maske

Rival De Loop Peel Off Maske

Rival de loop markası artık Rossmann mağazalarında satılmayacak. Bu yüzden tüm çeşitlerini %50 indirime sokmuşlar. Bende bunu fırsat bilerek denemek istediğim bu maskeyi aldım.



Paketi açar açmaz kokusu inanılmaz. Bildiğimiz en keskin şekilde uhu kokusu. Sadece burnumun üzerinde denemek istedim. Sürdüm, anında gözlerim kıpkırmızı oldu keskin kokusundan. 15 dakikada kurur denilmiş ama 30 dakikada ancak kurudu.

Ardından soydum hiçbir şekilde ölü derilerimi almadı. Pütürleri yok eder deniliyordu ama kesinlikle bu dediğini de yerine getirmedi.

Ben normalde misel su ile temizlediğimde cildimi çok daha duru bir görüntü olurken, bu maske kesinlikle cildimi temizlemedi.

rival-de-loop-peel-off-maske


Şimdi aynı çeşit İsana markasında da var. Görüp denemek isterseniz sakın almayın diyorum. Bunu alana kadar Organique ölü deniz çamuru alın, çok daha iyi cildiniz temizlenir. Hem de faydalı bir sürü mineral ile cildinize bakım yaparsınız.

Şu anda yazarken yazımı halen burnuma o berbat uhu kokusu geliyor. Gözlerim kıpkırmızı bir halde.
Rival De Loop Peel Off Maske yeni adıyla İsana peeling asla denemenizi takviye etmiyorum. Uhu kokusunu seviyorsanız gidip 1 tüp uhu alın çok daha işlevsel olur sizin için.
Sevgilerrr.


1 yorum: