4/24/2018

Anne Nature Yüz Yıkama Köpüğü

Anne Nature organik cilt bakım markası çok uzun yıllardır ülkemizde. Ben bir süredir Anne Nature Yüz Yıkama Köpüğü kullanıyorum. Serinin ayrıca balsam olan yüz kremini de kullanıyorum. Onun için ama apayrı bir blog yazısı hazırlıyorum. İçeriği vegan, kimyasal bulunmayan bu yüz temizleme ürünü benim gibi hassas, atopik ve aşırı kuru ciltlerdeki etkilerini blog yazımda okuyabilirsiniz. Ayışığı Organik sitesinde ben kampanyalı olarak almıştım. Yüz yıkama köpüğü ve match konjac sünger ikisi birlikte indirimli organik cilt bakım ürünleri setleri olarak 74.90TL fiyata satılıyor.

anne-nature-yuz-yikama-kopugu



Anne Nature Yüz Yıkama Köpüğü

Benim gibi zor ciltler köpük temizleyicileri kullansalar da gerilebiliyor ve tahriş olabiliyor. Ancak Anne Nature markasının bu ürünü öylesine yumuşacık bir yapıya sahip ki cildimi pamuk gibi yapıyor.


anne-nature-yuz-yikama-kopugu


Ben hem sabah hem de akşam cilt temizleme rutinimde bu organik cilt temizleme ürünümü kullanıyorum. Match Yeşil Çay özlü Konjac süngerimin üzerine sıkıyorum sonra dairesel hareketlerle cildimdeki biriken tüm makyaj artıklarını gözlerim dahil temizliyorum.

anne-nature-yuz-yikama-kopugu


Ardından durulamayı gene konjac süngerimle yapıyorum. Zaten hemen cildimden arınıyor. Anne Nature Yüz Yıkama Köpüğü şu ana kadar kullandığım temizleme ürünleri arasında en başarılı olan oldu. Asla cildimde hiçbir iritasyona sebep olmadı. Yağlı cilde sahip kullanan arkadaşlarımda, yağ nem dengesini gayet güzel sağladığı bilgisini de aldım.

anne-nature-yuz-yikama-kopugu


Göz makyajımı misel su ile temizledikten sonra kirpik diplerinde kalanlar içinde çok iyi bir temizlik sağlıyor. Tüm göz makyajımdan kalanları, yüzümdeki gözeneklerime birikebilecek makyajımı dahil temizliyor.

Sizlerde cildinizi temizlerken kurutmayacak bir yüz temizleme ürünü arıyorsanız, Anne Nature Yüz Yıkama Köpüğü denemenizi tavsiye ederim. Daha önce kullandığınız jel ve köpük temizleyicilerden farkını daha ilk kullanımda görebilirsiniz.
sevgilerrrr


1 yorum:

  1. Ben bu markayi ilk kez görüyorum. Etkileri oldukça başarılı denemek lazım. Sevgiler ...

    YanıtlaSil